• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Jag menade inte att hänga ut dig Lapinette - hoppas du förstår vad jag menar...

• mugglesfan

Skärgårdsbruden, allas vår lilla sweet och jessie saknas ju också för de korten har inte jag...

Snart måste jag sticka iväg till en julkonsert (om ca 10 min) så ifall ni mejlar så vet ni det, att det kanske inte kommer upp förrän imorgon!

• Bröllopstokiig

Skärgårds och de som låg innan har jag på min dator, sparade ner de bilderna, så jag kan maila över dem i mellandagarna

Ha så kul Muggles!

• Lapinette

Har bara foton som inte gör mig rättvisa ! Och då menar jag från i somras och tiden i Cannes då jag var solbränd och inte som nu glåmig, trött och rödögd. Har liksom inte tagit några foton på varandra de sista 2-3 månaderna (sen flytten).

• _koko_

My god A.M. vilken pingla!! Och den här gången menade jag inte bebisen... :D

Om muggles kan tänka sig att hålla i uppläggning av foton är det väl lika bra att hålla inloggningen hemlig.

Klubbat!

• Liten med Mindre

Muggles - jag mejlade över hela min lista med adresser. Fast vi det här laget har du nog samlat ihop alla ändå. :)

• Snart så....

oj det var verkligen inte meningen att hänga ut någon här!!!

Lapinette: ta en bröllopskort det har några redan gjort :D Jag har då inte sett de korten här....

• Snart så....

buuuhuuu kan inte titta förrän ikväll

• Liten med Mindre

Bifaller kokos beslut att muggles håller inloggningen hemlig. och hanterar distribution av inbjudningar.

Grattis muggles - du har blivit vår bildmaster. :)

• mugglesfan

Jag kan hålla i bilduppläggningen. Det är väl en skjuts nu och sedan när de flesta ligger där blir det väl en här och där som vill komma med...

Men de som slutar vara aktiva åker även ut ur bildgalleriet *sträng röst*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???