• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Vad skönt!! :) Trodde det var så, men blev osäker nu när jag loggade in med en annan användare än den emailadressen du hade skickat till. Vore jobbigt att upptäcka att vem som helst som är inloggad kan se allt...

Det är 20 papperskopior man kan få gratis! Jag har för tillfället...

[2 timmar senare] Oj... där blev jag ivägdragen på ett möte...

Vad jag skulle skriva var att jag har flera 100 bilder upplagda där för tillfället. :)

• Jessie76

Nää usch! Jag hinner aldrig läsa ikapp!
    Jag har ingen dator hemma så jag kan BARA sitta på jobbet

Iallafall

Cicci - chilla!! Det GÖR ingenting att du lagt ut, det kan väl vem som helst råka
    FruLlis - Miz U tu bejjb
    Tack för att ni e så snälla å säger att jag ser ok ut Vänligt värre

Jag har inte fått nåt mejl Muggles - ska jag mejla dig igen? Tänkte om det kommit bört....

Jag har vart hos gyn idag, och när jag kommer in dit så har hon förberett VUL!! Jag som tjatat att jag inte får nåt
    Usch vad nervös jag blev då, att det kanske inte var nåt därinne!?! Men det var det En liiiten liiiten rund grej (mörk) med en ännu mindre rund grej (nån gul-grej) och där i fladdrade det nåt Hjärtat
    Fast jag är lite sur för hon flyttade fram (bak?) mig - enligt mensuträkningen skulle jag fått 10 aug, men hon sa 15 nu
    SÅåååå Snartis, då borde vi va nästan EXAKT lika nu?

Oj detta blev låångt Sorry!

• sweetstreet

Jessie!
    Vad KUL att du fick kolla!!!!!!!!!!!!!!!! :) :)

Måste kännas så himla coolt att se det lilla livet där inne!!
    Men kasnke lite trist att din man inte fick se. Eller var han med även om du itne visste att det skulle bli ett VUL?

• Snart så....

Iiiihhhh Jessie vad roligt att allt ser bra ut! nu har du oxå fått sett hjärtat slå, helt underbart. Blir så glad när alla (Cicci, Du) berättar om såna saker *ler*

Så då kanske vi får samma dag?? :D :D :D

• Liten med Mindre

Ååå, vad spännande Jessie. Att du fick se ärtan/dick'n med hjärta och allt. :)

• sweetstreet

Snartis o Jessie, något jag inte fattar riktigt. Men hur kan ni ligga så lika i tiden?? I min konstiga värld känns det som om Jessie plussade ett tag innan eller är det bara något jag tror för att det skrivs så förbaksat mycket i tråden att bara en dag hit eller dit kan betyda flera hundra sidor "bakåt"???

• sweetstreet

eller kasnke jag bara är allmänt dum i huvudet eller nå´t? ;)

• Snart så....

Har fått en stor korg med peppiskola till jobbet *sagt med kola mellan varje tand*

• Snart så....

Sweet, Det var bara några dagar(max 1 vecka?) emellan våra pluss och tror att Jessie har en lång cykel och jag kort.
    Enligt när jag räknar ut ska jag ha den 16 augusti fast det kan ju ändas när jag väl kommer till BM i januari.

• Snart så....

om jag inte minns helt galet så fick hon pluss den 4/12 och jag den 9/12

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???