• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Ni som redan har mejlat mig en gång har nu fått invitation till kodakgallery.com.

Jag ska skumma igenom de sista sidorna så jag hittar fler mejladresser (Lapinette, AM, Moppy?) så lägger jag till er.

Suveränt bra, ni är nu upplagda i en grupp så alla kan få ett mejl när det läggs till en bild. Har inte hunnit kolla än om alla kan lägga till bilder el om jag måste göra det (eftersom jag har kontot).

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    JÄKLAR vad ni har skrivit!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag har inte en chans att hinna läsa ikapp. Sitter med häcken totalt full med projektavslut och hinner inte vara här...men jag ska göra ett försök att läsa ikapp lite. Jag saknar er

hoppas att alla mår kanon och att ingen som har BIM snart kommer få mens.

• mugglesfan

Har nu lagt till eden och AM - Lapinette jag hittade inte din mejladress (jag gick tillbaka till sid 659).

Page, jag la till dem som Mindre mejlade till, var du med där? El vill du ge din adress igen? Om du inte vill lägga ut den här så kan du mejla mig på mugglesfan@hotmail.com!

Nu ska jag lägga upp de andra bilderna (glömde bort att jag ju har dem på mejl - jag blir bara trögare och trögare! höll först på att be Cicci lägga upp dem igen - hallå! det var ju jag som fixade det förra gången! ursäkta...)

• _koko_

Hmmm, muggles, när du är inloggad, kan du se mina album bland "dina vänner"??

Jag kan nämligen se ditt album även fast jag är inloggad som en annan användare, hoppas att det beror på att jag loggade in via länken du skickade...

• Page

Muggles,

Jadå, jag har fått mejlet! Tack! Om du har kvar min bild så vill jag bara påminna dig att jag inte ville lägga ut bilden på mig. Vill gärna vara kammad och ha rena kläder på mig på en offentlig bild

• Snart så....

proppmätt efter lunch på kina *rap*

Va muggles?? fick du tid så fort? Va bra för dig :)
    Kom på en sak, bor du i Götet eller en bit utanför? I vår eller sommar kommer vi vara mkt på västkusten (ca 10 mil från Götet)så kanske vi kan träffas och jämföra magar? :D

• Snart så....

Frullis, vi saknar dig med
    jobba inte ihjäl dig nu, hoppas du får komma hem tidigt på fredag.

• mugglesfan

Snartis: jag bor i centrala Götet. Ni får jättegärna komma och fika hos oss el så ses vi på stan!

Har tagit bort din bild igen Page. Jag kom ihåg att du eg ville ha en annan bild men eftersom du låg på den andra sidan, så... Men nu är du borta igen!

Ngn som har de andra bilderna (Cicci?) på Skärgårds, Jessie mfl? Jag har dem inte... Sedan kan jag tycka att det är artigt att först ge en bild av sig själv innan man får se de andra (när vi lägger till fler alltså)... Inte för att jag bryr mig dömycket men...

koko: under "My Friends' albums" står det "You don't have any shared albums". Bra va? Så jag har delat ut "mitt" (vårt) album till dig så du kan se det men jag kan inte se dina. Verkar vara en bra sida det här! Det verkar dock som om man får 20 bilder gratis, så hoppas vi inte blir fler (sedan har vi ju några gruppbilder också...)

• Liten med Mindre

Fast jag kan bara se din bild Mugglesfan. Måste jag skapa ett eget konto för att kunna se de andra eller?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???