• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Hmm, det kanske blev fel artikel...en bisolvon...ett bisolvon??

• sweetstreet

hej Page,

jag är ganska säker på att de flesta som vill ha barn blir bra föräldrar! Så jag tvivlar inte alls på dig Page!!!!

Och jag tycker det är fullt förståeligt om man inte vill adoptera oavsett anledning. Själv känner jag ju som sagt bara att jag inte kan tänka mig ett liv utan barn. Det är liksom det viktigaste.

• sweetstreet

Jag käkade inte bisolvon eftersom det inte finns här, men ngt annant slemlösande. Vet inte alls ifall det hjälpte. Jag blev ju inte gravid denna gången, men om det var för att jag åt "fel" slemlösande eller om det var andra orsaker har jag ingen aning om. Nu ska ju superguööet Muggles skicka mig hennes överblivna bisolvon så vi får väl se om det hjälper framåt. :)

• sweetstreet

nu försvinner ja en stund från tråden igen.

Kram till er alla!!!

Och Page, det är kul att ha dig ute här babblande igen så man inte är ensam på tråden om natten....! :) :)

• Page

Det är bara att säga till om du behöver fylla på förrådet! Jag har inget emot att dela med mig av mina!

• Page

Jag är alltid här (ja, inte hela dygnet) och läser det ni skriver!

Trevlig arbetsdag till dig sweet. Katten, irish coffeen och jag ska nog kavla lite piroger nu!

• Eden-06

Har läst om den trevliga bildsidan. Kan någon maila till mig också? *lägger huvudet på sne och ler sött*

edenvill@hotmail.com

• sweetstreet

Hej Eden,

bildsidan ligger "nere" för tillfället, mn vi hoppas den ska komma upp igen. Dock med annat användarnamn o lösen. Ifall Muggles kan tänka sig att åta sig detta igen *blinkar med ögonlocken och ser sådär bedjande ut*

Men sedan ska du självklart få tillgång till bilderna! Och lägg gärna ut en bild själv också! :)

• Snart så....

Gooooodaaaaaa

Är så grymt kaffesugen idag, så nu sitter jag med en cappucino framför mig. Nu skiter jag i om jag mår piss efter jag dricker den, vill ha kaffe!!!

Cicci, härligt att få se pick´n så stor och aktiv. Måste ha varit en enorm känsla, det är bara att vänta tills dess för mig :)

Tur att ni tog bort bilderna, är inte så förtjust att visa min nuna för alla. sen kan det komma in folk man känner och sen är helvetet löst. Näää bra att ni tog bort dom!!

Page, härligt en till buffy-fantast!!! Jag och min sambo hade en buffyperios när vi såg alla säsonger i följd 7+22 avsnitt hahhaha. Nu har vi börjat köpa boxarna och tittar om på varje säsong :D

Annnars tittar jag ganska mkt på serier, Ugly Betty, Greys Anatomi, Cityakuten, Desparate, OC, One three Hill, gilmore girls, prison break, Lost, 24 mm
    Shit kollar faktiskt inte så mkt på TV som det låter men älskar serier.

Koko, M Mach..ohhh visst är han snygg?!?!?
    Shit den kroppen slår inte många JUMMY

• Snart så....

Mindre, vaknade maken till när du kom hem?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???