• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

koko!
    Tur att vi alla trådisar är så himla stabila då! Att vi kommer att stå pall för lite orkaner á la Gudrun här!!!! :D

• nu är jag fruL

hejsan alla
    Måste bara komma in och se hur det är med pickn och Cicci.
    GUUUUUUUUUUD vad skönt att allt är bra! Härligt att se lille rumpan
    åhh vad mysigt.
    Hoppas att du kan slappna av nu gumman och bara inse att du är så otroligt lyckligt lottad så att du har en snäll graviditet.
    Åhhh vad mysigt att få se sin lille bebis så där
    ihhhh vad mysigt
    grattis igen!

Hmmm angående länken... är livrädd att någon från jobbet ska få reda på att jag hänger här. Då får jag garanterat sparken ska jag säga.

Hmmm kan man kanske ta bort bilderna från sidan om BT inte tar bort länken...

• _koko_

Ååååh, jag ville verkligen kolla på prison break, men missade det i början och då sket det sig... Samma sak med 24, lost och alla andra hyllade serier de senaste åren. Utom desperate housewifes...

• sweetstreet

Så det är bara att ryta på!!!!!!!!!!!!!!

Om det blir FÖÖÖÖÖÖR läskigt någongång så kasnke jag går från datorn en stund och kommer tillbaks senare! ;)

Som att jag alltid har en kudde att ta till när jag kollar skräckis!

Ja, jag veeeet att på denna tråden ska man ha kudden till annat (inte gömma sig bakom om man kollar horror movies). Men jag har faktiskt inte provat just DET kuddtricket än. Passar kasnke bättre tilla nnan typ av film dock! ;)

• _koko_

fruLlan - det är full rulle här ikväll!! :)

sweet - ja, det finns några såna här också, vi har pratat om att testa, men samtidigt har vi canal+ å sånt som vi betalar en hel del för redan, och jag är inte beredd att ha både och.

• sweetstreet

Det ska börja ny omgång av 24 här nu i mitten av januari!!!!! :D

Jag ÄLSKAR 24! Förra året missade vi en säsong i Sverige innan vi flyttade hit. Så vi köpte dvd-boxen och kollade! Shit! Det är verkligen farligt med dvd-boxar, för man kan inte sluta kolla!!!!!!!

• _koko_

Hahahaha, det där lät som nåt helt annat eller hur?!! "vi har pratat om att testa..." och canal+ i samma mening...

• nu är jag fruL

hejsan kokos

ja jag märker det

hmmm jag funderar på att gå in och ta bort bilden jag är med på... Skittrist jag vet men mitt jobb....hmmm kan man göra det eller är det överlöjligt?

• sweetstreet

Vi kollade upp hela den säsongen under jul- och nyårsledigheten då. Så sedan var vi fit for fight när nästa säsongen startade i januari förra året.

Hade besök här då av några av mina bästa vänner där ena är totalt såld på 24. Hon tyckte det var paradiset att kunna se flera avsnitt på en gång! För hrä börjar de alltid säsongen med 2 dubbelavsnitt! Så hon hann se 4 avsnitt. Fast sedan fick hon ju vänta ett par månader innan de började sända i Sverige förstås.

• _koko_

Vi kanske ska byta bort boxer som vi har nu mot viasat, och de har inte 5an (där alla bra serier går...). Så då förklarade jag sakligt att det enda sättet att få mig att gå med på det är att köpa alla boxar med desperate housewifes och gilmore girls åt mig. :D :D :D Ska nog lägga till prison break...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???