• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • A.M.

Det är nog fler än jag som INTE FATTAR hur man hittar några bilder på en sidan ... Alltså inte så många obehöriga att vara rädd för ...

Om ni anser mig behörig så kan väl någon vänlig själ maila en liten bruksanvisning hur jag ska klicka mig fram (vilket album t ex?) till anna@gorgeousgorilla.com
    Om ni vill och jag kan så kan jag lägga ut en bild på mig också ...
    Kram

• sweetstreet

A.M

Nej vi har bestämt oss för att stanna här och fira jul.
    Inte åka hem till Sverige.
    Blir bara stressigt eftersom vi inte kan/vill vara borta från jobbet längre än en dryg vecka. Och med jet-lag och det faktum att vi har familjer på olika stllen i Sverige skulle det mest bli ett omkringresande, och inte mycket semester eller lugn o ro. Så det blir en lugn skön jul här.

• sweetstreet

A.M

nej sidan är lite knepig!!!!!jag ska maila dig den beskrivning jag fick från muggles så kanske du kan se oss!

Och lägg gänra in en bild på dig också! Skoj! Och på Livia!!!!! :)

• A.M.

tack vad gulligt sweetstreet! Inte så dumt att fira jul i N Y kan jag tänka! HAr bara varit där en gång men vill tillbaka hela tiden. Om ett par tre år ska jag bara dit! (Då man kan lämna bort Livia en långhelg)

• _koko_

Hmmmm, jag är inte helnöjd med att länken ligger här, ska se om jag kan få bt att ta bort det inlägget.
    Skratt, tror som sweet att hormonerna har snurrat till dig, Cicci. ;) :D

• Lillstumpan

_koko_ Jag kanske är din katt??? ;) nä skojar bara. Min pappa har alltid kallat mig så.

• sweetstreet

A.M du har mail!!!!! :)

• sweetstreet

koko,

Har du ätit middag nu?????? Hoppas det var gott!

Ja, själv hoppas jag precis som A.M skrev att det är såpass knepigt att gå in och hitta bilderna att det kanske inte är särksilt många utomstående som orkar göra det ändå. :)

• Bröllopstokiig

OJ shit, fan vad korkad jag är, tänkte inte, sorry girls............ Ja ni ser, jag är helknäpp, måste vara ett symptom!
    Shit shit shit..... hoppas vi kan ta bort det inlägget!

• sweetstreet

A.M

Vi har haft flera kompisar som hälsat på oss. Vissa med barn andra har lämnat bort barnen. De har fungerat bra vilket som.

Många reser ju med barn medan de fortfarande är ganksa små för att det är lättare innan de börjar gå, springa och så själva. Har vänner som rest med bar när de var 6-12 månader och det har fungerat bra.
    Men jag kan föstå din oro med tanke på Livias hjärta. Så kasnke är det bäst att vänta tills detta löst sig!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???