• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Usch - drack alkoholfritt vitt vin på en fest när jag körde. Vilken miss. Gick inte att dricka upp. Och en tjej som var gravid sa att detta var några av de bättre vinerna. Blä!

Bättre med mineralvatten eller till och med läsk.

Är själv rätt såld på lime och vatten. :)

Fast jag kan ju dricka vin så mycket jag har lust. :D Hela julen och nyår - och säkert när vi ska på slottshelg i januari också, och till alla hjärtans - och snaps till påsk och midsommar...

• Snart så....

Jadå ska prova har bara inte haft sug efter det än. Men ska som sagt köpa så jag har hemma under julen och till nyår.

• Snart så....

har dina tips på lapp i väskan Vickan :)

• nu är jag fruL

jag dricker nog också hellre läsk eller cider än äckligt alkoholfritt vin. Men jag har hört att det finns bra alkoholfri öl så jag klarar mig för jag älskar öl också.

men pirr...jag hller emd visst vill man ha alkoholen
    jag bara älskar känslan när man sugit i sig ett par glas vin och känner sig mysig

alkis .... JAG ...
    näeeee det KAN ni inte mena

• viktualia

CicciL - jag tycker att det är väldigt olika. Det finns vita som smakar skit... men sen finns det några som är helt ok. De är lite nyare varianter...inte de gamla tyska disktrasvinerna... utan amerikanska som heter Sutter Home Fre - två olika sorter! Värt ett försök tycker jag!

De röda tycker jag smakar för mycket druvjuice så det är inge poäng att ha sådana.

På bubbelfronten finns det gott Jordgubbsbubbel som är utan alkohol.

... japp.. jag har halvalkisar till polare som nyligen varit gravida.....

• Victory

Muggles: Vi körde tre gånger med heminseminationen. Sen tydde alla tecken på att ÄL var förbi och jag ville inte plåga mannen mer (han hade tandvärk) så vi gav upp för denna gång.

(Mina inlägg kommer nog bort i denna långa tråden... )

• Snart så....

det känns festligare att öppna en flaska vin än läsk på nyår...

knaprar på riskaka just nu, håller hungern i schakt,

• nu är jag fruL

victory:
    jag ser dina inlägg gumman!
    bra jobbat med hemma metoden!

håller emd om att det är festligare med vin. Kolla de vickan rekommenderat det vore ju guld om det kommit några nya schyssta...

varför säger jag det?
    som om JAG var gravid
    buhuuuuuuuuuuuuuuuu

äsch ryck upp din din jäv*la mespropps fruLlan
    sluta fåna dig

okej....

• Snart så....

vem vet frullan nästa månad kanske du är glad över vickans tips?? :D

• _koko_

Victory, ska bli spännande att se hur det går för er!! :)

Go Mindre, Go Mindre, Go Mindre!!! :D
    Ni är fantastiska i era äl-jakter allihopa!!!

Tror jag också kommer satsa på alkoholfri öl när(!!) jag är på smällen. Och i övrigt leva som Cicci. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???