• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Fast jag har inga slingor, utan det är mer en ton i hela håret... Svårt att förklara... Fast den här gången ser det inte så lila ut utan närmare rött igen... Tror jag... Hahaha, det är så olika beroende på ljuset.

Hehe, ja, och man lär ju inte fatta det själv först, utan tycka att alla är elaka och korkade eller... Ojojoj, det kan bli en intressant jul det här... :D

• Snart så....

är din sambo förbredd? :D :D
    *står med tabletterna i hösta hugg*

• Page

Koko,
    Ni har säkert diskuterat detta förut...men hur upptäckte du att du har problem med äggstockarna? Gjorde det ont hela tiden?

• nu är jag fruL

ha ha vad ni är för söta som engagerar er s dant.

men den här gngen måste jag faktiskt försvara min chef hav vill INTE att jag ska jobba i mellandagarna. han vet ju hur sjukt mycket övertid jag dragit in under hösten. han anser också att jag måste vila.

NÄE det är företaget i hålan som ligger efter i tidplan och måste satsa alla resureser som finns för att ro iland projektet. de är lite stressade över att inte hinna klart inna jag drar i februari. För eftersom jag åker bort 3 veckor s vet dom att dom inte kan förlänga mig.

Näe så chefen gr fri.
    Men självklart ska jag försöka sitta hemma och jobba, det är bara lite svårt när man skall hålla projektmöten osv...

kokos: det låter som om vi färgar håret i samma färger du och jag. Fast jag gör det alltid själv. varvar mellan röda och lila inslag

• Page

(De röda tonerna kryper alltid fram, även om man färgar lila. Eller så är mitt hår skumt! Det röda höll sig bara borta när jag färgade svart.)

• _koko_

snartis - nja, antagligen inte... :D

FruLlan - Ok då. ;)

Page - jag har haft jättemycket mensvärk i flera år och googlat mig fram till vad det sannolikt beror på (eller, på den tiden altavistade jag mig nog fram till det, hahaha). Men det var inte förrän i höstas, när jag kom till en duktig gyn (som cicci fö ska träffa ikväll ;)) som jag fick det bekräftat och remissen till operation.

Ja, har man röda anlag lyser det säkert igenom det mesta... Nä, nästa gång blir det lila med stora bokstäver tror jag! :D

• pirr!

Nämän! ni är ju helt otroliga. Man måste nog ha ett jobb där man sitter vid datorn hela tiden för att hänga med här.. Jag har ju patienter att ta hand om ju!

Muggles: 7 sidor senare.. Jo, det var jag som inte hade någon ordning på cykeln och var 8 dagar sen denna gång.
    Jag läste också artikeln om Tuva Novotny. Grym tjej verkar det som! Tyckte det var coolt det hon skrev om att de jobbade på´t. Var lite sugen på att välkomna henne till vår tråd.. hur nu det skulle gått till (genom gp kansek?!)

Ingen utanför - ALLA innanför tycker jag!

Rapport från tantperioden:
    började en stund hoppas att det inte var tant utan nidis på besök (trots minus i fredags, jag vet.. stollig). Blödde lite lagom i två dagar och sedan inget på nästan ett dygn, men nu brakade det loss igen.. Ridå ner för denna gång sannolikt!

Jaja, vad är väl en skrikande unge i sensommaren, när man istället kan sitta och glassa och dricka rosé!!

• Storasystern

Tack för tipset Frullan. Ska försöka ta mig iväg dit eller ringa och tjata på Odenplan. Jag har så j-la mycket att göra före jul att jag knappt hinner hänga här alls... Blä!! :(

• pirr!

Cicci-
    Håller tummarna dig! Visst var det kl 17?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???