• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • pirr!

Låter som att du myllrar av symtom! Sitter just nu och längtar lite efter ömmande boobisar och trög mage.. kansek även lite lätt illamående..
    JAG ÄR JU SJUK!
    Lycka till med julklappsinhandlingen!
    har du några idéer att dela med dig av?

• Bröllopstokiig

Muggles, jag äter precis som vanligt. Insjöfisk har jag kanske inte ätit, vad jag vet, men annars allt. Orkar inte bry mig, till slut kan man ju inte äta ett skit utan att nojja för det.
    Så sunt förnuft går jag på.
    Gravad lax till jul - japp absolut - kanske en skiva mindre, men äta ska jag!

• Snart så....

ang matfrågan, det är mkt mat som man inte får äta och som jag iallafall inte brukar äta typ lever, pateer, massa insjöfiskar, blodigt kött mm
    Så för min del löser sig det ganska bra, ska dock kolla upp lite olika ostar osv.
    Annars lever jag som normalt och äter vitaminer.

• Liten med Mindre

Suck - maken har inte kunnat somna än, någon har kört med slaghammare i huset hela eftermiddagen.

Hur ska detta sluta? Säkert mitt fel också som sa att han MÅSTE sova för att orka med mig och mina ägg ikväll.

Nåja, 4 timmar tills jag kommer hem. Ska hoppas på ett under.

• nu är jag fruL

jag tror att cicci har rätt i att man inte ska ta för hrt på alla kostråd. Herre jesus vad man inte skulle få äta någonting då.
    När kör på men insjöfisk är vel inte direkt någon uppoffring att vara utan.
    Däremot vinet.....

cicci: håller alla tummar och tr för att det ska gå bra och att du ska kunna känna dig lugnare.

mugglan: varm redan! det giock fort

• Snart så....

men Mindre varför åker du inte hem tidigare och sätter på honom?

• nu är jag fruL

mindre
    är et helt kört för honom om han är övertrött?
    går det inte ens mekaniskt bara för att få ett sprut?

• Snart så....

just det frullan, vinet är mkt svårare att vara utan
    Tur att alkofria glöggen är god :D så man får dricka nått som påminner om vin hahaah

• nu är jag fruL

bra sagt snartis!!!!!!!!!!!
    åk för sjutton mindre.
    Om jag drar 30 mil kan du också åka hem!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

snartis
    usch jag gillar inte alkoholfri glögg

wiiiiiiiiiiiiiiii villken tur att jag inte är gravid utan får fdricka riktig ...
    eller inte...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???