• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Mindre: Han måste ju ställa upp, gör som jag annars och tjata till du blir så arg och ledsen så du börjar lipa. Funkade för mig tack o lov, men det är inte kul att tala om för ungen en dag att den blev till under sådana omständigheter, men den ska vara glad ATT den blev till känns det som!

Hur som helst, ärligt talat är det ju lite konstigt om han inte ställer upp ?? VA?
    Det tycker jag iaf!

Frullan: HE he vi verkar ofta tycka samma, kanske har samma vanor

Nu ska jag snart bege mig... phuuu

• Snart så....

Glögg med alko är mkt godare men utan är ett ganska bra substitut

Men VINET är det värre med, fick sitta på middag i lördags och alla drack gott rödvin, faaan vad sugen jag var!!!
    Tur att jag kunde skylla på att jag var schaffis

• pirr!

Japp! På fredag blir det VIIIIIIIIIIN!!!!
    Och massa opastöriserade ostar!!!
    Bäst att passa på ju!
    Det är ju såå man ska se det. Nu kom jag på! Hela tiden passa på för efter nästa ÄL blir det stopp! Det är väl plussitivt tänkande!?

• nu är jag fruL

CICCIIIIIIIII
    lycka tilllllllll
    rapportera sen
    puuuuuuuuuuuusss

snartis
    tur att du kunde skylla på det i allfall... usch vad trist. jag tror fanimej att jag kommer få abstinens. Har du provat något alkofritt än?

• Snart så....

så gjorde jag Pirr, åt och drack för att det kunde vara den sista helgen man fick hahahaha

och kan bara säga att nu är jag väldigt GLAD över att jag gjorde det :D

• Snart så....

Näää tänkte vänta tills det verkligen var KRIS men ska nog köpa hem en flaska som jag kan ha hemma.

Fast tror ärligt talat att glögg är bättre än alkofritt vin *funderar*

• viktualia

Snartis - jag tycker du ska testa sånt där alkoholfritt vitt - det är riktigt trevligt!

• Liten med Mindre

Jag tror nog att han kommer att somna snart (hammaren har slutat banka) - så ringer jag när jag är på väg från jobbet. Lite sömn behöver han - han vill precis lika gärna som jag. Kanske till och med föör mycket. Så det är nog bra med vilan.

Jag trodde att någon hade dött när han ringde nyss - så uppgiven/ledsen/trött lät han.)

Vet faktiskt inte om det kan gå rent mekaniskt. Men ändamålet helgar ju medlen heter det. :)

• pirr!

Själva poängen med vin är väl alkoholen... eller så har jag inte lyckats smaka något tillräckligt gott alkoholfritt vin?

• Bröllopstokiig

Vickan: Det vita smakar skit, men det smakar i allafall inte lika bedrövligt som det röda, det är ju som svartvinbärssaft...
    Vita klarar jag ett glas av, kan inte påstå att det är gott, men det ser ju trevligare ut i vinglaset.

Nu ska jag dra, jag berättar sen!

KRAM

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???