• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Kan meddela att BT har tagit bort mitt inlägg Så nu är allt det där borta!

• Liten med Mindre

Har förresten lite mol-ont i äggisarna idag. Tror ni att det är då ägget är på g eller? (Fick ju "böj" igår.)

Borde då i teorin ha i alla fall något dygn till på mig. :)

• Snart så....

tror helt klart ägget är på G Mindre, hoppas på maken ikväll igen :D

• Liten med Mindre

Åh, då ska jag göra ett riktigt Tiger-hopp!

Hoppsistuds minsann!

• Lapinette

CicciL - vad för inlägg har de tagit bort? Hänger som vanligt inte alls med.

• Moppy

Hej hopp!
    Satans i gatan, jag missade era söta nunor i bilddagboken. Hade gärna smygspanat vilka de är jag sitter och chattar med, fast jag är mesigt blyg själv... Ja ja jag förstår att ni inte ville gå ut offentligt med era bilder.

Lapinette - nu håller vi tummarna för dig imorgon!

Kram kram

• Lapinette

Tack Moppy men det behövs inte. Jag vet att jag tjatar men jag är 100 % säker på att den kommer! Andra månader har jag hoppats och kännt efter men denna vet jag redan är körd.

• _koko_

Mindre - vilken MAN du har!!! :)
    Hoppa på honom hela helgen vettja, flera här har ju vittnat om att man ska fortsätta efter böjen.

Lapinette - Cicci råkade i lyckoruset efter vul igår lägga ut länk och inloggning till bilderna på oss... Det inlägget är nu borttaget och bilderna är arkiverade tills någon (muggles, vink, vink) gör om alltihop. Då kan man lägga ut sin mailadress här och få tillgång till bilderna på det sättet. :) Om man nu vill se våra tokiga nunor... :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???