• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Frullan, då kommer ju katterna och du se lika dana ut när du komme hem från resan :D :D
    Näää nu ska jag vara snäll

• Snart så....

koko, ja det verkar som det händer mkt saker på IT-fronten. Alltid bra att hålla sig uppdaterad vad som finns erbjudet på markanden. Även om detta kanske inte är rätt så tror jag att du gör helt rätt och illafall kolla.

• nu är jag fruL

just det kokos
    det glömde jag ju säga. GRATTIS. Jag menar även om man intye vill byta jobb så är det ju ändå kul att folk vill ha en. Sånt gillar jag. Men att hoppa på nystartat...ja det är riskabelt. Visst är det IT boom igen, men vi vert ju vad som hände vid förra boomen.

Men annars är jag för att byta jobb. Det är alltid bra för ens karriär och utveckling.
    Jag har en gräns att aldrig jobba mer än 3 år på samma ställe. Det känns för lång ibland...

• nu är jag fruL

snartis
    du ska vara SNÄLL
    men du har helt rätt

lappis. Usch gumman, förlåt, jag förstår att det känns jobbigt.
    Fast jag och maken pratade faktiskt om syskon även innan vi blev gravida.
    MEN sjävklart har du ju rätt, huvudsaken är att man BLIR gravid och får BARN överhuvudtaget.
    Och jag är HELT övertygad om att du (ni) kommer bli det. HELT övertygad!

• mugglesfan

Är det ngn av er som har tips på billigt flyg om man vill åka till Dublin över en weekend? Har försökt kolla Ryan Airs hemsida men vilka datum jag än söker på så verkar det inte finnas några flyg. Jag har för mig att de flyger från Gbg-Dublin (och jag får inget fel när jag fyller i de valen). Märkligt... Några andra flygbolag att tipsa om?

• mugglesfan

Ååhh, jag önskar att jag kunde ha katt. Har haft det och det är ju så mysigt. Roligt också, man får minst ett gapskratt om dagen. Som när min katt upptäckte diskskum för första gången (detta var på 90-talet då jag inte hade diskmaskin), fick det på tassen, försökte skaka bort det. Det gick ju inte så då försökte hon slicka bort. Bara minen i kattansiktet över smaken var obetalbar!

Men med 2 superallergiska kompisar och stadslägenhet så är det inte att tänka på...

• Lapinette

Frullan - ingen fara. Vi har också diskuterat antalet barn och kommit fram till två. Jag har bara en benägenhet att springa händelserna i för väg så min man stoppar mig ibland och just nu tycker han vi ska fokuser på en sak i taget m a o barn nr 1.

• mugglesfan

Lapinette: visst är män irriterande rationella ibland Jag har också en tendens att rusa iväg och planera jättemycket. Härom dagen fick jag en retsam fråga om när jag hade tänkt börja shoppa babykläder (ärligt talat har tanken faktiskt inte slagit mig än!)... Mammakläder kanske är mer aktuellt snart

• Snart så....

oj, ja det verkar ju var väldigt olika med när magen syns. just den där "bullan" under naveln känner jag igen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???