• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

AM: har du tips om Dublin? Alltså, utanför de vanliga turistfällorna (Temple bar mm)? Du är ju restok (väl?) så du kanske har riktigt bra tips?

• Storasystern

Dublin som rä så mysigt! Fast jag har ju förståss inte varit i Madrid...

Vi åkte runt lite på landsbygden utanför Dublin och det var otroligt fint! Å grönt! :)

• mugglesfan

En gång i tiden drömde jag om en hästresa till Irland - det finns ju sådana där man rider mellan olika pubar el slott, varje kväll sover man på ett nytt ställe. Man rider över stock och sten, hoppar naturhinder mm. Verkar så himla kul! Komma fram på kvällen, ta hand om hästen och sedan äta en middag och dricka en god öl på en mysig pub ute på landsbygden bland "vanligt" folk - vilken upplevelse?! Men det blev för dyrt... Nu hade jag iofs haft råd men det får väl vänta några år kanske.

• mugglesfan

StoraSyrran: jag tar gärna emot alla tips - hur åkte ni runt? Med buss? Hyrde bil?

• A.M.

Muggles:
    Insåg att min långa lista med Dublinställen försvann i min senaste hårddiskkrasch ... Men jag hade av en händelse två ställen noterade i mobilen:
    Kehoes ? Anne Street (härligt välbesökt pub - perfekt att glutta på after workande irländare på)
    O´Donoghue?s ? Merrion Road (irländska fyllon sjunger och spelar för öl - mysig och gemytlig stämning)

Ska kolla med min medresenär när jag pratar med henne, om hon kan komma ihåg namnen på de andra ställena vi var på. Inga i Temple Bar i alla fall - vi blev visade de flesta ställena av en irländare jag hade en fling med ett tag

• A.M.

Om man inte nödvändigtvis måste vara i Dublin så är Galway på andra sidan toppen. Går fort och är billigt att åka buss. Och Aran-öarna utanför. Och hela Connemara ... JAg tror jag måste åka dit igen!

• mugglesfan

Ja jag har förstått att Irland är ganska litet så man borde hinna med mer än Dublin på några dagar.

• mugglesfan

Aran-öarna låter intressant, det har jag inte hört talas om förut. Connemara såklart men mina två polare är hästointresserade så...

• Snart så....

AM, min mamma fick bristningar med med äldre bror+ min när hon var 20-22 samt att magen inte drog ihop sig efter. Smörjde inte in sig då.
    Efter ha tagit bort 3 kg skinn så försvann bristningarna.
    Med lillebror när hon var 37 så smörjde hon in sig och inga bristningar eller problem med magen.
    Så jag tror helt klart insmörjning påverkar

• _koko_

FruLlis - Är du kvar? Jag kan komma över och hålla handen ikväll! :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???