• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • A.M.

Ja visst är det lite sjukt ... Dessutom helt galet att allt (kläder o grejor) som har med graviditet o bebis att göra är svindyrt! Vill de att man ska föda många barn eller inte!?

• A.M.

Det kanske skulle vara lägre moms på såna grejor?

• Bröllopstokiig

Det där kokosfettet har jag blivit rekommenderad, ska se om jag hittar det på Bodyshop. Lika bra att köra i gång i tid.

Jag tror jag har en tendens till att börja få förstoppning !!!!!!!!!!! Skit jobbigt!
    Blir katrinplommon till middag i kväll!

• A.M.

Skitjobbigt var ordet!
    Katrinplommonpuré (barnmatsburk) är bra att blanda i yoghurten (och gott)

• Snart så....

Jag vågar inte chansa, smörjer både bröst och mage redan. Min mamma fick grymma bristningar och om det är ärftligt *suck*
    Hon fick dock inga med sladdlillebror och då använde bara enkel olivolja

• Snart så....

själv använder jag bodybutter varvat med vanligt fetare kräm

• Liten med Mindre

Och jag mumsar solrosfrön i förebyggande syfte. :)

Cicci - kiwi, aprikoser och fikon har bra effekt på mig i alla fall. Ihop med vatten förstås, som ju muggles upptäckte.

• mugglesfan

Apropå förstoppning: öka mängden vätska! Drick mer vatten - det hjälpte mig! Jag får fortfarande hålla på med, verkar som om den hårda magen är här för att stanna...

AM: jag kollar upp ev resmål för vår traditionella tjejresa som går in på sin 7:e gång. Det började med att jag och två kompisar åkte till ett mysigt pensionat här på västkusten i 3 dagar när jag kom hem från mitt år i Australien. Vi hade med oss BiB och varsin bok men BiB:en blev uppdrucken och ingen bok ens öppnad Vi tjötade hela tiden... Det blev sedan en tradition fast vi åker till olika ställen varje år. Förra året skulle jag gifta mig så vi tog en lite billigare resa (bara en ö utanför Göteborg) men i år ska vi slå på lite större - Madrid el Dublin! Ska bli så kul. Måste boka in detta nu i vår (annars brukar vi åka på sommaren) så att jag kan flyga bara...

• A.M.

Snart så....:
    Va - fick hon bara bristningar med ena barnet!? Hela min teori omkullkastas! Smörj in er för sjutton!
    Det kanske är så att man påverkar genom kosten då? Mindres solrosfrön är nog en bra idé! Och zink var det , eller hur?

• A.M.

Muggles:
    Dublin röstar jag på. Hur kul som helst! Ska jag leta upp mina små krogtips som jag snappade upp senast?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???