• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Vi har faktiskt oxå pratat om en resa på vårkanten till bla Dublin. Passa på innan Kick´n kommer att göra en sista mysresa för oss själva

• Liten med Mindre

Trevlig kväll!

Fortsättning följer på ägg- och nidissåpan... ;)

Kniiiiiiiper!

• mugglesfan

Sweet: har du ringt fler gynar än? Fast bra att du känner dig mer avslappnad nu än förra gången. Kanske räcker med den tiden du har i april?

• Storasystern

Muggles, vi hyrde bil när vi var där. Vi var på ett ställe som heter Newgrange som är en hednisk tempel-plats. Ballt, men kanske inte så kul om man är där med ett tjejgäng... Då är det bättre med trevliga pubar :)

• Storasystern

Mindre, fortsätt kniiiipa så fortsätter jag att hålla tummarna för dig! Nu ska jag gå ut och göra av med alla mina pengar! ;) Lön idag! :) :)

• _koko_

Fniss, nu har jag fått ett annat förslag från ett företag i göteborg, får jag bo hos dig isf muggles?? :D
    Eller förresten, ska jag skicka dina kontaktuppgifter till dem i stället? :)

• Snart så....

Väldigt poppis tjej du är kokos :D
    Har du erfarenhet inom något som alla efterfrågar?

• _koko_

snartis - jag sitter mest som ett frågetecken just nu faktiskt, och undrar vem som tryckt på en knapp nånstans eftersom allt händer samtidigt... Tror kanske att ung, tjej och teknisk är en inte så vanlig kombination...

Synd att det är så dålig tajming bara, byta jobb samtidigt som man förhoppningsvis blir gravid är ju inte perfekt direkt...
    Plus att min arbetsgivare verkligen ryckt upp sig det senaste året!

• mugglesfan

Klart du får kvarta här koko! Nu blev jag nyfiken på vilket företag det var - är det inom IT-IT (dvs affärssystem, web etc) el är det mer allmän-IT (tex allmän programmering)?

Jag är inte sugen på nytt jobb... Trivs väldigt bra där jag är.

• _koko_

Sjysst!! :D

Det är ett amerikanskt företag, men nu när jag kollade upp det lite närmare blev jag förbryllad, för de har inget kontor i sverige enligt sin hemsida.... Jobbet handlade om systemutveckling och analys iaf, men med lite konstig teknikkombination (oracle, java, vb och asp...).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???