• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • start september

Hoppas också på att alla spermier inte dör eftersom maken hade en praktfylla i fredags (böj på måndagen. Lördagsomgången satt hårt inne...

• mugglesfan

fruLlan: det där med ont i magen när du springer fort har jag också känt. BM säger att det är livmodern som växer och då sträcks de här elastiska banden som livmodern hänger i, ut. Därför avråder de från hopp och studs men andra motionsformer är helt ok. Jag har märkt att jogga går bra men rusch på gympapasset gör lite ont (liksom hopp/studs som sagt). Sammandragningar är det nog inte redan men det växer ju så det knakar därinne

• nenne78

håhåååÅ!
    Fastän vi försökt att inte tajma in ÄL den här månaden så studsar jag i väntan på BIM (eller BM). Tänk om.... Fast det borde inte blivit något men varför kan man inte tänka rationellt?!?! Å det SKULLE ju faktiskt inte passa. HAHA!

AAAh ska ni träffas imorgon? Var och när?!? jag ska till hufvudstaden med. Kanske ska spionera på er för jag vågar nog inte träffa er galninger.

• Liten med Mindre

Men FruL - lite frukost behöver väl Boris! *blinkar bedjande* Så kan du gå förbi Samsonite-affären på Norrlandsgatan på vägen hem och handla väskor?

Men för säkerhetsskull får du en lyckönskning redan nu.

"Trevlig resa!"

• Lapinette

Men om värmen var ett problem så skulle väl folk inte få barn i Sydeuropa...eller i Afrika. Eller har de helt andra spermier där?

Frullan - det låter helt underbart att bara gå omkring och älska alla så där. Vill också bli gravid!

• mugglesfan

Lapinette: jag blev gravid i Thailand trots både värme (nästan 40 grader!) och alkohol... Kör hårt!

• nu är jag fruL

lappis:
    Ahhhhh du har ju såååååå rätt. Hur sjutton kan det finnas afrikaner om det är för varmt för spermierna. Åhhhhh vad fruLlan är dum
    Min syster säger att man blir korkad av att amma : ammningshjärna
    kanske kan man få den redan som gravid....så det är därför som jag är lite korkad.

men å andra sidan...så gör det ingenting för världen är så uuuuuuuunderbar och fin!!!!!
    ja det är helt sjukt vad mysigt livet känns i dag. Sitter på jobbet och känner bara.... värme
    snacka om hormoner som gör en knäpp på alla sätt. Fortsätetr det så här så vill jag verkligen vara gravid
    Gråtmild är jag också. det är ju så finat allting så tårarna vill komma
    frant!

mindre: KLART boris behöver frukost!!!!
    jag kan inte ens gå ut i badrummet utan att äta något. Näe mat behövs.
    Så jag äter så klart frulle innan jag drar till stallet. MEN jag skulle verkligen behöva frukost nr 2 efter
    jag ska se vad maken har för tåg planer.
    Jag VILL verkligen träffa er.

Nu är det bara 6 jobbdagar var innan semester

HURRRAAAAAAA!!!!!!

• mugglesfan

Jag läste i GP imorse om 8-åringen som blev dödad av en galning igår och tårarna nästan kom - jag som inte alls är blödig i vanliga fall! Nog är det hormoner alltid...

• Liten med Mindre

Nenne - kom med på frukost!!! Klart du törs!

Kl 12, hotell Scandic Anglais, vid Stureplan om jag inte har fel.

• mugglesfan

Ha en superresa Lapinette! Har listat ut att min smygläsande kompis som gav dig tips inför SA heter Piggelin1 här på BT... Får se om hon dyker upp här i tråden på riktigt snart... Hon borde ha en bra anledning att hänga här

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???