• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Gillar att klättra på min bönstjälk...

Nej men Mindre - skäms på dig! Inte tänka på sånt på arbetstid.

• viktualia

Mindre - shiiiiiiiiit nu börjar jag engagera mig också.. HUUUUUUUUR spännande som helst...

och nu ska jag lämna datorn och dra till huvudstaden.. kommer inte åt nån dator förrän sent söndag kväll troligen..... baaaa

jag är ju nyfiknast på jorden...

*håller tummarna och hejar frenetiskt*

• mugglesfan

Cicic: japp jag planerar lite löst att komma upp till Sthlm till våren - då hör jag av mig! 21/2 kan funka som det ser ut nu - skulle vara jätteroligt!

Snartis: då är du ju bara en vecka före mig - jag är i v10 (9+6). Alltså detta fikonspråk!

Jsut det Mindre: update!

• Liten med Mindre

Frågar igen - så att jag får nåt nytt att fundera över.

Ni som plussade, fick ni ont i brösten till BIM? (Brukar ni få ont i boobsen?) Kom det senare? Inte alls?

• mugglesfan

viktualia: internetcafé? vänner med dator?

• mugglesfan

viktualia: surfa på mobilen funkar också om man är riktigt desperat...

Mindre: jag minns inte riktigt hur det var med mina boobs vid mens före jag plussade - jag har för mig att jag fick lite molont i dem. Men inför plusset så värkte det till som bara den en kväll - har aldrig känt liknande.
    Det där med gasig mage låter ju riktigt lovande + att det slutat droppa. Hur brukar dina droppar vara innan mens - brukar det komma lite varje dag inför mens el komma lite en dag och inget nästa dag?

• A.M.

Mindre:
    Jag börjar ana bebis! Hoppas!
    Angående ont i boobsen - jag fick mer ont än vid vanlig mens strax innan BIM. HAr du ont? Brukar du ha ont?

• mugglesfan

klättra på bönstjälk - HA! Jag kom ju riktigt i stämning inför fredagssexet (skämtar bara - vi har verkligen inte sex på fredagskvällar som alla andra svensson - verkligen inte )

• Lapinette

Lycka till Mindre! Känner igen det där pappersmuffandet...men hoppas du har mer tur än mig. Håller tummarna hårt!

• Liten med Mindre

Dropparna kommer ju lite när de vill. Och när det närmar sig är det just doppar, inte blodspår.

Fasen vad jag gnatar på. Har trängt bort alla cykelsystrar. :( MÅSTE fokusera på något annat.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???