• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

det är jag som vägrar ta bort slöjan ur lockarna.

nä, jag är rödlätt. SPIKrakt hår, för,odligen blir det min grå mössa, svart kappa och grön halsduk. Förmodligen flugben till fransar eftersom mina ögon tåras jämt när det är kallt och jag frysta snortappar i vantarna.

• nenne78

vafan hur skriver jag egentligen?!?!?!

• Liten med Mindre

Nenne - vi är rätt långhåriga hela bunten, varierande färg. Bara Frejis ha krulligt hår, om hon nu kommer. Det har varit så tyst ett par dagar.

Hallå! Frejis!?!

• Snart så....

Ja det stämmer ju Mindre, hade faktiskt inte tänkt på det. Vi är ju nästan alla långhåriga med olika färger :D

• Snart så....

Nenne, tror faktiskt inte att det går att missa oss :D :D
    Det är vi som frossar mat, pratar, skrattar MEST hahahah

• mugglesfan

Vi klämmer nog 12000 inlägg i denna tråden va? Förra blev ju bara 4000. Huga!

• Snart så....

vi som "bara" ville klara av 5000 hahhahah

• nenne78

4000 är ju ingenting. Vad var det att jubla över?!?!? HAHA! mot 12000 !!!

Åh jag blir alldeles studsig, bli inte rädda om jag sitter tyst och bara lyssnar på ert pladder...

• Snart så....

undra när vi får en faktura på en ny server enbart för oss??? hahahahahha

• mugglesfan

Det vore inte likt dig Nenne. Förresten, varför är det så städat i tråden nuförtiden? Mindre har litegrann tagit upp Nennes snuskmantel men jag tycker hon är lite för ensam därunder Fram för mer snusk - det är ju fredag!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???