• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • A.M.

Jag trodde det var på lördagar alla hade 6?
    Omröstning!

• nu är jag fruL

mindre:
    åhhhhhhhhhhhhhhhhh jag blir så glad om bönan är en bebis
    åhhhhhhhhhhhh

hmmm jag fick extrema stcikningar i sidan av bröstet en vecka innan BIM.
    men ont i brösten kommer jag inte ihåg om jag hade...inte mer än vanligt.
    shittttttt vad jag glömt redan!

• mugglesfan

Fasen vad engagerad jag blev nu - måste det vara så attans långt kvar till din BIM. Jag kommer att bli galen och klättra på alla möjliga bönstjälkar innan dess

• Liten med Mindre

AM - Det brukar göra ont, rejält typ idag. Fast nu ingenting.

Förra månaden hade jag kalasont och brösten svällde nåt enormt (med mina mått mätt), och då började vi hoppas. Fick en klumpig konstig mens, så det kanske var nåt som inte tog.

Nu ömmar de möjligen något om jag tycker på dem ordentligt - men vilka bröst gör inte det? :?

• Liten med Mindre

Nämen Muggles - håll dig till din egen bönstjälk!

Fredagsaktiviteter går bort. Men gärna mornar och eftermiddagar.

• Snart så....

Nenne, mooohahahah du glömmer att jag faktiskt har sett dina bröllopsbilder :D
    så kommer nog känna igen dig

Ja Muggles, vi ligger väldigt lika där, spännande att kunna jämföra under tiden.

• Liten med Mindre

Nu tycker säkert alla att jag hänger här för mycket, istället för att jobba.

Men det är sååå dålig stämning på jobbet. Det funkar inte med nya chefen, folk får ingen arbetsro, anklagas för maskning, belastas med massor med jobb och inga resurser.

Så jobbigt, roligare att vara plussitiv här.

Och tänkt om alla trevliga börjar byta jobb för att de vantrivs. Då kanske jag blir ensam kvar, för om jag nu får en stor mage vill jag ju gärna sitta på mina anställningsår 9 månader till.

• Snart så....

Mindre, jag hade bara ont på utsidan på höger bröst innan plusset. Mensen gången innan så hade jag ju ASONT och kunde inte ligga på mage.

Så tror helt klart man inte ska ha så ont innan BIM, VÄNTA du bara till efter

• Bröllopstokiig

BLEV UTKASTAD från internet, nu kommer mitt inlägg super sent, med komplitering.....

Haahahahahahaaa vad roligt du är Mindre! Vi har nog alla varit pappersmuffsberoende!

Kul om du hinner AM!

Frullan: Jag vet, vecka 17, tycker inte själv det stämmer, men BM säger att jag är där nu?? Men bebis hade växt så den motsvarade vecka 13+4 på NUPP testet för snart 3 veckor sedan, så nu om jag utgår från det de sa då, är jag i vecka 15+6 idag och går in i 16+0 i morgon (alltså 17e veckan!)

ja ja ja skit samma, jag ser iaf inte gravid ut

MINDRE: Jag hade ont som fasen i boobsen en vecka innan mens, då fick jag mens med, den gången jag blev gravid fick jag inte ont alls, jag tror inte jag hade några symptom alls faktiskt.
    Det jag kommer ihåg var att jag var gasig i magen ca 5 dagar innan BIM sen 3 dagar innan BIM hade jag nästäppa på kvällen, sen på BIM dagen så isade det till i ena bröstet ett par sekunder, sen inget mer. När vi satt på Mornington så satt jag o hoppade lite i stolen och kanske var jag lite lite öm...
    Rosa/brun flytning (efter pappersmuffande) kom ca 2-3 dagar innan BIM.
    Men just brösten gjorde faktiskt inte ont den gången jag blev gravid och jag kommer särskillt ihåg de 2 ggrna innan det tog att jag hade onti boobsen då och att de kändes på utsidan!

• _koko_

Wiii, kom precis på att det ju är fredag idag!! :D

Hoppas också att nenne och AM får en chans att svänga förbi, vore jätteroligt!!!

Och mindre - mitt erbjudande kvarstår, kommer tanten efter allt detta får du gärna anlita mig som lönnmördare. Och jag kommer INTE göra det snabbt och smärtfritt. Hon ska lida alla h*lvetets kval och sen dö.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???