• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Fick höra att ett par som försökt få barn i ca 1,5 år äntligen har lyckats. Hon är nu i 12-13:e veckan och så lycklig. De har inte gjort ngn undersökning vad jag vet utan bara träget försökande. Ger kanske lite hopp? Fast man vill ju inte vänta så länge... Men alltså även om det kan ta längre än 1 år så kan det ju fortfarande funka, det behöver ju inte vara ngt fel...

• nu är jag fruL

nenne:
    saken för mig är att jag inte har någon frisyr att bry mig om! med eller utan mössa. Sen är jag för gammal för att vara fåfäng. jag vill inte frysa det är huvudsaken.
    Förr om åren då gick man i korta kjolar och vägrade ha mössa trots minus 20. Men nu...näe som sagt för gammal för att vara fåfäng.

Sen är det ju faktiskt så att jag tillbringar den mesta tiden i stallet. och där är ju alla andra också töntar och hästarna bryr sig verkligen inte

• Storasystern

Skojar ni, det är klart att man måste ha mössa! Det är ju svinnkallt ute!!!

• nu är jag fruL

apropå det jag skrev förut om int i magen.
    Så har jagjätte ont nu när jag går.
    Förmodligen efter gårdagens extrema rusch till tåget. tror jag aldrig kutat så i mitt liv.
    men jag har jätte ont nu. kanske tur att jag ska på vul på tisdag.

hmmm jag ska hoppa ikväll och rida både i morgon, söndag, mån och tisdag.
    Hmmmmm undrar hur det ska gå om jag har ont.
    Äsch ridning är ju väldsbäst så det kommer gå bra

fast hoppningen ikväll blir nog helt livsfarlig. Hästen är helt vild för tillfället....
    Nåja det ska bli kul.

• nenne78

nya tider - töntarna strikes back!

• _koko_

fruLlan - hade tänkt smsa dig också, men sen blev det jobb jobb så jag glömde...

Duktigt darr på läppen fick jag när jag läste att du kanske inte tänkte komma i morgon, vad är det för struntprat! Nä, pallra dig förbi så vi åtminstone får en kram!

Luuuunch...

• nu är jag fruL

åååååååååååh kokossmulan
    vad söt du är
    vad glad jag blir. hela min kropp bubblade precis till av kärlek till kokosen
    åhhhhhh vad skönt att du finns och vad skönt det är att vara gravid.
    Lyckopiller släng dig iväggen näe graviditet är det som gäller

jag ska försöka skaka fram ett par timmar...

nenne: du vågar komma förbi...jag lovar.
    Det är bara jag som bits ...och jag ska vara snäll..Jag har ju lycko hormoner för tillf'llet så jag kanske kan vara snäll

• nu är jag fruL

jag har precis kommit tillbaka från lunchen .... och nu är jag hungrig igen.
    jag tycker det här börjar bli jobbigt nu....

• Snart så....

blääää vad mkt det är på jobbet idag
    fredagar SKA vara lugna tycker jag men det är 3 möten inbokade, varav 1 avklarat.

Man vad är det jag läser??? klart du måste komma förbi imorgon frullan, vi kommer ju sakna dig någon gräsligt annars

• nu är jag fruL

snartis
    åhhhh jag måste ju det tror jag. maken får boka om tåget....
    Nu blev jag varm i hjärtat igen. vad söt då är

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???