• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Hahahaha, ser nästan fram emot det besöket!! :D

Fast jag har ingen lust till en påtvingad semester till kuba...

• sweetstreet

Nu inser jag dessutom att jag sitter och babblar med mig själv igen. Hm! Kanske ksa jag försöka jobba lite som omväxling??

• sweetstreet

Nej Koko!
    Särksilt som jag inte tror att en sådan Kuba-resa skulle involvera salsa och kubanska cigarrer.

• sweetstreet

Utan mer de där hemska orange overallerna och kanske lite annat som man INTE vill veta av!!!!

• sweetstreet

Fast jag ahr svårt att tro att de skulle skicka dit dig för lite hostmedicin? ;)

Jaja, är de dumma så kanske du kan använda dig av ditt klimakteriehumör och skrämma iväg de enda till Helsingfors??? :) ;)

• _koko_

Jag med!! Vet inte vad man ska göra för att döva längtan... Dricka vin ikväll kanske??

• _koko_

Mitt klimakteriehumör kan nog skrämma vem som helst... Eller, äh, det är inte så farligt faktiskt, jag är mest sentimental nuförtiden... :)

• sweetstreet

Jaja, lite tårar kan ju iofs skrämma iväg de mest macho karlarna så det kasnke fungerar ändå?!?!?! ;)

• sweetstreet

Och för dig är det ju iallafall snart fredag Koko! Tänk på mig. Jag ligger 6 timmar efter!!!!!! :o

Men det blir kanske lite vin ikväll för min del också.
    Har tänkt påbörja några vita veckor fr o m måndag. Ska ta Ciccis råd på allvar. För hon och hennes man hade väl en vit period innan hon plussade???? Alltså innan ÄL den gången det tog.
    Så jag ska försöka det jag med. Vem vet kanske gör det skillnad? Även mannen har sagt att han ska vara vit. :)

• sweetstreet

Fortfarande ingen Page??????

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???