• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Mööörning,

Låter så himla plussitivt Mindre :) :)
    Har laddat bazookan så dumma j*vla menstanten håller sig borta!!!

Själv är jag trött, inte van att springa på toa mitt i natten och har såååå svårt att somna efteråt. Men det är nog bara att vänja sig för värre blir det nog

• Liten med Mindre

Nja, det var ju rosa under dagen igår.

Men som sagt, bara att vänta och se. Under tiden kan jag ju roa mig med skoj vänner, gå på bio, träna (hmm...tror ni att jag bör vara extra försiktig ifall det är ett pyre där inne som behöver fastna ordentligt?), baka! rulla i snön. :D

Det kommer att bli en låååång vecka. Förra mensen kom ju motsvarande torsdag.

• Lapinette

Page - så det förklarar varför jag inte blir gravid. Min man hade en rejäl fylla i november!!! Det var en enkel parmiddag hemma (med BrudSommars släkting) som slutade i en massa gin och tonic. Min man stupade i säng med kläderna på (innan gästerna hade gått) och kom inte upp ur sängen förrän 14:00 dagen efter...fortfarande iklädd skjorta, jeansen hade han tråcklat av sig under natten. Jag har sagt åt honom flera gånger att vi borde ta det lugnare med vårt vindrickande men han verkar inte alls beredd på att förhandla där. Och det lär bli en himla massa vin på semestern. Började igår med att efter spinningen slinka in på Grodan Sergel äta goda mat och självfallet dricka vin. Har nog druckit ett glas per kväll denna vecka. Men ett glas är väl bara nyttigt?! Shit, nu tror ni jag är värsta alkisen...

I alla fall, drar snart söder över och väskan ligger proppfull hemma i gästrummet och väntar på att alla sommarklänningar också ska proppas ned. Loooove dresses! Så det blir två veckor med sol, värme, kärlek, vacker natur och massor med god mat.

• Lapinette

Mindre - håller tummarna! Vi måste ju få ett plus här på tråden.

• mugglesfan

Mindre: nä du behöver inte vara försiktig för att det ska fastna!

• Liten med Mindre

Muggles - vad bra!
    Då ska jag träna bra idag, så att det slinker ner lite extra frukost från den beryktade buffén imorgon. :D

Fasen vad besviken jag blir om det inte tar efter alla dessa (naturliga och kanske framkallade) symptom.

Önskar jag kunde veta nu - Twilfit i vår galleria lägger ner på söndag, och har utförsäljning av en massa bh. Det vore ju smidigt att kunna köpa någon i större storlek billigt. Fast å andra sidan vet jag ju inte hur jag växer, när jag väl växer någon gång. Bara bysten eller även runt bröstkorgen???

• Bröllopstokiig

Hejsan tjejer!

JAPP alkohol försämrar kvalitén på simmarna ordentligt, det var därför vi inte drack innan ÄL, och alla andra månader vi försökt innan, under sommaren etc, så har det varit massa vin inblandat från båda håll. Sen pratade jag med gyn på Odenplan och en kollega vars kompis är BM och de sa till mig att jag skulle testa att vara "nykter" tillsammans med min man!

• mugglesfan

Alla av oss plussare har ju inte fått större brön heller så det är inte säkert du växer alls. Men själv har jag endast växt så att kupan behöver vara större, inte runt ryggen.

• Bröllopstokiig

Var inte färdig...........

Hur som helst, Ni vet ju att jag blev gravid efter mitt försökt utan någon alkohol och bisolvon etc. Jag tror stenhårt på detta. Likaså röknigen och kaffe, inte bra!

Snartis: det kommer bli värre, tro mig!!!!!!!!! Det är nästan löjligt, jag springer hela tiden och det kommer knappt något, men ändå måste jag gå! Nätterna är jätte jobbiga, men jag kan i af somna om!

Jag kommer självfallet i morgon, men jag tar inte med mig någon kompis, OH NO! Vad fick du det ifrån Mindre?
    Kanske att jag skulle träffa en kompis förra helgen som jag ej sett på länge... ja ja
    Nu hoppas jag verkligen att du plussar, kan du inte köpa RSFU's test, de kan ge utslag redan nu Jag är sååååå nyfiken!

• Liten med Mindre

Äsch då! Hade precis för mig att någon skulle ta med en gravid kompis. Fast - hur kul kan vi vara med vårt inbördes fikonspråk... :D

Bättrar mig. 6 personer alltså.

Snart så
    CicciL
    FruL
    _koko_
    Mindre
    Frejis

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???