• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Oj! Jag sänkte just mitt Word program genom att kopiera en stor fil. :) Nu kan jag ju inte jobba med det förrän datorn hämtat sig och slutat tänka så förgjordat. Sååå synd!

• Meddelande borttaget
  • Liten med Mindre

Ha - blev stoppad i filtret för första gången.

Det tålde visst inte att jag beskrev SFs bioprogram. :D

Läste lite för att hitta en film tills ikväll. Efter hår-diskussionen igår kändes filmen "Allt om min buske" lite ekivok. :D

Fast det handlar om en botanisk trädgård...

• Lapinette

CicciL - jag dricker aldrig kaffe (tycker det är äckligt) och jag har inte ens provat röka men jag älskar vin. Vet att det vore bra om vi höll upp men det blir verkligen det sista desperata försöket (typ omgång 10-11). Nu när vi åker ned till ett land som är känt för sin mat och sina vingårdar skulle jag absolut inte kunna låta bli. Nästa omgång skulle jag kunna tänka mig att avstå vin men då kommer svärmor på besök i 12 dagar och jag tror inte hon vill avstå från vin och höra oss ha älgskog om nätterna...MEN hon vill ha ett barnbarn. Kan säga att mannen inte var smart när han bokade in henne.

• Storasystern

Lapinette, 12 dagar!!!! Oj, det är länge! Ni får bli mästare på snabbisar på konstiga ställen!

• Bröllopstokiig

God morgon!

Jag har lovat jobba imorgon, så jag får skjuta upp min träff med er IRL till en annan gång.

Laddar fortfarande för att välja ut ett foto så att jag kan få se er iallafall!

Inga symptom än så länge, men 12 dagar kvar till BIM.

• Lapinette

Kan ni tänka er svärmor på besök i 12 dagar i februari. Har ingen aning om vad hon ska göra i Stockholm dessa dagar. Hon pratar inte ens engelska! Ska kanske tillägga att min svärmor är jättesnäll men jag tycker smärtgränsen att ha gäster hemma går vid 4-5 dgr.

• nu är jag fruL

hejsan mina underbara trådisar
    åhhhhhhhhhhh vad jag tycker om er alla
    åhhhhhhhhhh vad jag kommer sakna er i afrika.
    3 veckor utan er HUR ska det gå

Ja som ni hör så gör mina hormoner mig lite kärlekskrank och öm! Okej faktiskt. Går bara omkring och älskar Känns skönt
    Men det pendlar ju rätt kraftigt så snart kommer det vel en aggro attack
    Men just nu... bara kärlek

kokos: åhhhhh jag sprang på möten och hann sen nästan inte med tåget hem. HADE jag hunnit se ditt medellande om att hålla mig i handen så hade jag DEFINITIVT nappat på det! Kan knappast tänka mig en mysigare kväll än en myskväll med kokosflingan min lilla kaka

själv fick jag springa som en dåre till tåget igår, hann precis hoppa på när de stängde dörrarna. jag kan fortfarande inte fatta att jag hann otroligt.
    MEN vad jag har märkt är att jag får ont i Boris magen av att springa eller gå snabbt. Är det någon som känt likadant?
    Bara efter promenaden till södra i morse så fick jag ont och magen blir stenhård. Hmmmm kan man ha sammandragningar redan nu.?
    det gör inte jätte ont men ...det känns.
    Skumt.

Apropå i morgon så.....
    jag vet inte om jag hinner komma. Jag måste rida häst på morgonen och beroende på vilket tåg maken kommer med så måste jag ut och handla nya resväskor....
    Så jag vet inte om jag hinner träffa er alla raringar. jag ska försöka se till att maken tar ett senare tåg så kan jag vara med ett påar timmar i allafall. Men som sagt vi få¨r se.

Känns jätte trist.... för jag LÄNGTAR efter er.
    Känns helknäppt om jag inte ska få treäffa er innnan afrika resan.
    Nästa helg

mindre: KNIIIIIIP!!!!!!! du får inte få mens. Kom ihåg att jag har hotat din beniga arsle med stryk då så våga inte!

page: angående vad de skrev att spermierna dör i 3 månader efter en brakfylla så NEJ dey är FEL!!!!! det finns inga bevis för det tvärtom. Visst en del kanske dör och kvaliteten påverkas men att de blir utslagna det är FEL!!!!!!

Dessutom så kan jag ju säga att jag är ett totalt levade bevis för att det INTE är så. Jag och maken festade ju som attan hela verkstadstiden även precis innan och runt ÄL. Så näe. och det finns ingen medicinsk forskning som säger att det är så.

Men visst har alla BM och läkare rätt. Man SKA dra ner på alkohol osv det hjälper en att bli gravid. MEN att en parktfylla skulle döda spermierna. Näe. Hur kan då grava alkoholister bli föräldrar?

• nu är jag fruL

lappis : 12 dagar
    det skulle jag inte klara att ha någon hemma hos oss!!!!!
    Näe
    visst klarar man det MEN det är ju skitjobbigt. OCH ni måste verkligen se till att hitta en lösning på barnproblemet. För ni MÅSTE ju få till det runt Äl även om svärmor är där!

angående vin i SA. Jag tror det är lugnt. Däremot tror jag kanske värmen är ett större problem.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???