• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

va fasen Nenne - gå dit nu! Är de lika trevliga som Cicci så har du inget att frukta. Jag skulle jättegärna joina om jag varit i krokarna!

• nenne78

*noterar*
    ska se om jag hinner innan jag far mot förorten.

• nenne78

men hur känner man igen er?!?! Röda nejlikor???

• Liten med Mindre

Nenne - vi pratar högst och skrattar mest. :)

• nenne78

uuuh det är jag med den bonniga attidyden och förrförra årets vinterskor (fotriktiga)

• mugglesfan

förrförra årets systemetpåse (såå ute alltså!)

• nenne78

*gulp*

å mössa. Så jävla helylle!

• Bröllopstokiig

Ska Lappis redan dra! HA en underbar resa och ta hand om er!

• nu är jag fruL

ha vad kul om galningen nenne dyker upp
    och för att avdramatisera det hela så har jag så klart mössa! Hallååååå det är vinte och kallt! och ecco dojjer
    så det så .....
    så du är inte ensam tönt
    fst det är klart.... jag vet ju inte om jag kan komma...

lappis: åhhhh jag tror att ni kommer få en underbar resa! NJUT!!!!! av varandra och resan. Hoppas ni åker dit två och hem tre

• nenne78

frullan!
    Du&jag alltså! Eccoskor och mössa. Vem bryr sig om frisyren när det är 10 minusgrader?!?! huvvaligen! När jag bodde i getthot var det en uteliggare som pratade med mig på tunnelbanan en gång, och han konstaterade direkt att jag var utsocknes... eftersom jag var den enda med mössa i hela vagnen. Det var iofs före skatearna började ha mössa året om.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???