• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Nenne, det är klart du vågar träffa oss, vi bits inte
    Det vore ju jätteroligt om du kom och hälsade på :D :D

• nenne78

*darrar på läppen*
    jag tycker det är sjukt jobbigt att känna sig vilsen. Det är jag ju iofs redan men jag hatar när folk kan gissa sig till det.
    sckräckscenario:
    HA HA! *pekar* Hon ser ju helt bortkommen ut! Lova att vinka åt mig när jag kommer. HHHAHHAHAHAHA Hur nu ni ska kunna gissa vem jag är moooahahahahahahaha!!!!!

• A.M.

Hej tjejer! Jag är så avundsjuk på er som ska ses imorgon! Jag är så nyfiken på er! Och så kan jag inte komma - typiskt. Istället får jag sitta i sonens klassrum på en liten pyttestol och leka skola ... (fast han tycker det ska bli roligt förstås). Och så får man äta bullar och dricka kaffe på "rasterna".
    Men jag bara måste få träffa er. Lovar att komma nästa gång!

• Bröllopstokiig

men AM vi brukar sitta ganska länge Du kanske hinner komma förbi och säga "Hej!" ??

• Liten med Mindre

nenne - har du någon epostadress som du vill lägga ut här,så kan jag skicka en bild.

Eller om du vill skicka en bild till muggles så kan hon lägga in i bildbanken, och så får du se oss andra också?

• nu är jag fruL

vilsen nenne
    det trodde jag att du var jämt
    i pannkakana alltså

äsch den här gruppen är helt ofarlig. och vad gör det om man är lite vilsen...

AM synd att du inte kan komma. Hade varit kul.

cicci. V17
    det är ju inte klokt!!!!!
    du har ju snart gått halva tiden. Shit vad fort det går!!!!!!

• A.M.

CicciL:
    Ja det kanske går! Ska ni träffas 12? På Anglais? Det får bli mellan skolgrejen och inför-middags-handlingen i såna fall. Blir ju lite stressigt bara - jag kommer ju inte hinna ge er alla barnvagns-, blöj- och allmäna bebisråd denna gång.
    Vi får se om jag kan sy ihop det!

Nästa gång vore det toppen om det kunde bli en söndag (ego-önskning)... Vi har så ofta middagsgäster på lördagarna, så de dagaran brukar gå åt till städning och handling och matlagning ...

• Liten med Mindre

"Hej! Jag kallas Mindre, och jag pappersmuffar. Har blivit beroende och kan inte sluta..."

Nä, inga rosa spår sen igår lunch. Fantasierna går i gång i 180 igen. Sitter för övrigt med en trummstinn mage full med luft. :( Hoppas att det är en böna i magen som gör att det blir så. Har hört att man kan bli gasig av bönor... :)

• nu är jag fruL

hi hi hi
    mindre jag man kan verkligen bli gasig av alla sorters bönor

hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!
    jag var också pappersmuffs beroende....
    Men dte går att komma ur beroendet tro mig...

• Liten med Mindre

Ja - och nu kan vi gissa vad bönstjälken symboliserar i sagan... :D

"Sagotanten"

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???