• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Jag har bestämt mig för att förföra mannen ikväll - får väl vifta lite med mina B+ bröst

Mina bröstvårtor har blivit större också (men inte mörkare vad jag kan se). Är det ngn mer än mig som tycker de där groteskstora bröstvårtorna är jättefula? Vill inte ha sådana

• nenne78

jaaa, vad hände med allt snusk?!?! Kände mig lite för grov i sällskapet.

• Frejis

Heeej på er!
    Det tar ju en stund att försöka läsa lite så att man förstår vad det är som händer i tråden. Har haft väldigt mycket att göra och då blir det svårt att hinna skriva här *suck och snyft*

Mindre, jag säger ingenting om droppelidropp, men jag håller alla tummar och tår! Hoppas att det finns en lite böna i din mage. Du får kanske ta och dricka lite vin imorgon, det har ju våra plussare Frullan och Cicci gjort och fick sina små fina pluss som vi längtar efter. Låter nästan som en tradition :)

Frullan, hoppas att du kan komma imorgon, vad vore en lördagsträff utan dig och Boris?

Har i princip inga symptom inför BIM. Brösten är lite ömma, de har varit superömma vid ÄL och det är väl det lilla som är kvar av den... annars så känner jag ingenting. Konstigt eftersom förra BIM var annorlunda och jag kände massor. Men jag fattar ingenting längre :) har lagt ner förväntningar och förhoppningar att det här ska funka på naturlig väg och det känns ok. Börjat planera vad jag kan göra på hösten, typ läsa hundra tusen extrakurser, skaffa jobb, hobby, hund, you name it. Om det inte kommer några barn återfaller jag till mitt egoistiska liv med fokus på mig själv *ironiskt*

• nenne78

aaah mugglesfan, kom du ihåg att jag pratde om min syrras boobs efter att hon fött barn?!?! Pannkakstårtan med ett jättebjörnbär i mitten? Huvva! Med min storlek på pattarna kommer alltihopa att vara vårtg*rd. Hjäääälp!

• mugglesfan

Snartis: jag är faktiskt förvånad - jag undrar vad de har för övre gräns på antalet inlägg (tar vi utmaningen att ta reda på det?! ). Ngn gräns finns ju alltid. Kanske det klassiska 32768?

• start september

Min pappas fru hade en Anti-tant-klubb med sina vänninor när de var kring 50 för at bejaka sin ungdom eller nåt. Den avsomnade sedan men jag undrar om vi inte ska lägga beslag på namnet?

• mugglesfan

Nenne: har ett ytterst svagt minne av dem - men det låter onekligen inte smakligt även om pannkakor ju är gott och björnbär

betydligt godare än bönstjälkar...

• Frejis

Japp, jag kommer på lördag. En stor frukost kan ju inte skada mig, jag känner mig i alla fall som en strandad val. Och så är jag en engelsk bulldog enligt hundtestet tidigare i tråden, med krulligt hår ;) bilden av Frejis är härmed fulländad, hoppas att du känner igen mig Nenne ;) :)

• mugglesfan

sept: aaaaahhhhh, NU fattade jag. HA, hur trög är jag i dag då?!

gräv fram ett kort nu! kom ut ur garderoben!

• Snart så....

snart får väl vi unika regler för denna tråden, enbart 4000 inlägg sen stängs den.
    hahhaah

Snusk, tror det minskat bara för plussen kommit då jagar man ju liksom inte längre ÄL

Muggles, ja min bröstvåror har oxå vuxit lite hmmm inte sååå roligt men hade ganska små innan

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???