• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Nenne: Jag blev lite osäker på hur länken skulle se ut så jag skickade inbjudan från kodak direkt. Så du borde ha fått två mejl... Du måste även skapa/regga en användare för att få tillgång till hela albumet, inte bara första bilden.

• mugglesfan

Vad fasen har man på sig på ett vinterbröllop? Jag har en jättefin svart klänning men den är ju svart! Funderade på att lätta upp den med silveraccessoarer (väska, kofta/sjal) men det kanske blir för svart iaf? Plan B känns inte lika kul...

• Storasystern

Näää, jag vill också äta brunch imorgon! Alla kommer ju att vara där ju! Utom jag! Buhuuu! :( :( Dumma mannen att planera in trista luncher för mig!

Iiiiiihhhh!!! Jag tappade ett fruset hallon i urringningen!!! Inte trevligt!

• nenne78

äh, det spelar ingen roll. Jag tjejig... det måste vara håret (inte det på bröstet)

• _koko_

enkelt(??) beskrivet: I samma hus som spy bar men på andra sidan. :D
    Mittemot kungliga biblioteket (är det väl?)i humlegården

• nenne78

storasystern

HAA HAA you got a third nipple!

• nenne78

Ok, har inte fått något från Kodak än.

• nenne78

OK, men väntar ni i lobbyn eller inne i restaurangen?

• Liten med Mindre

Där fick du ett tips till Frejis - tappa små godsaker i urringningen, och låt mannen försöka fiska upp dem diskret...

fast frusna hallon...iiiiiiii

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???