• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Mirranda!
    Absolut!!!
    Vi har efterlyst en lampa på magen som blinkar när man är gravid!!! Vore sååååå himla praktiskt!!!! :)

Förtstår att du är i barngörartagen??

Har ni nyss börjat eller har ni försökt länge?

• nenne78

JAAA! JAg röstar för Mirrandas förslag! Jag vill ha en grön hand! *weoweo*

Jag har oxå råka ut för svenske kocken-sydnromet. När jag var i London på skolresa i nian så var det några killar som frågade oss var vi var ifrån. Sviiiiidän. Sa vi. HUMULDU? Sa de och vi fatte nada. HUMULDU! HUMULDU!!! Sa de alla i kör och vi blev än mer frågande - vad vill de göra med oss?!!?! *pling* aah. Hur MÅR Du. Jo tack bra!

• Mirranda

He he, aldrig kan man vara hemlig! ;)
    Lampa på magen låter helt fantastiskt!
    Fast barngörartagen vet jag inte riktigt iof... mannen vill gärna medan jag tvekar lite lite fortfarande. Från dag till dag. Samtidigt som jag har inställningen, händer det så händer det.
    Sweetstreet (sött namn :) ) Är du sugen?

• sweetstreet

Skojjjjjjaaaarrrr du????

Jo jag vill verkligen jättegärna ha barn nu! Men det vill inte riktigt bli någ't :(
    Har försökt i ett antal månader och fortfarande kommer den där j-a mensen som ett brev på posten. Tyvärr. Men jag har inte gett upp hoppet än...

Det knasiga är att innan vi ens bestämde oss för att sluta skydda oss så var jag knappast ens barnsugen alls. Det har liksom "växt fram" nu medan vi hållit på och försökt. Och plötsligt inser man att man verkligen verkligen VILL.

• sweetstreet

Jag trodde inte alls att jag hade någon sådan där sk biologisk klocka som alla snackade om. Men tydligen måste den ha satt igång efter att vi verkligen tog det där första beslutet?

• Mirranda

Så kanske man vill ännu mer när det inte blir något!? Jag ska vara ärlig å säga att vi inte har skydd just nu, och när det aldrig händer (även om jag är pirrig o tvekar på det innan mensen kommer)så undrar man ju om det är nåt fel!!
    Får jag fråga hur gammmal du är?

• Mirranda

ha ha ha, skrev visst: gammmmal

• sweetstreet

Nenne! Haha :D
    jag ahr en kompis som också var i London och råkade ut för liknande.
    De satt på något hamburgerställe och skulle käka när plötsligt gänget vid bordet bredvid högljutt började hojta Humdidumdu och liksom sprätta pommes omkring sig som galningar! :o :o :o
    Min kompis fattade såklart inget först men sedan vände sig det pommes frites kastande gänget om mot dem och log och frågade "Swedish,eh???" Och då fattade de också. :)

Kanske är detta ett Londonfenomen?????

• sweetstreet

Oj jag är alldeles strax 34!!!
    Så kanske är det därför man är lite stressad också? För att man vet att man inte har hur många år som helst på sig.

Men det kan också vara det att min personlighet ofta är sådan att jag helst vill ha saker gjorda i förrgår när jag väl bestämt mig för något...?! :D :D :D ;)

• sweetstreet

Förresten Nenne det är jädrigt kul att du kommit tillbaka till tråden lite igen!!!!!! Trots att ni bestämt er för att inte åka höggravida till Frankrike (eller visst var det det?)

Man saknar dig här!!! :?

Och OM vi nu lyckas bräcka 12000-gränsen så MÅSTE du ju vara här och tuta och kasta glitterkonfetti!!! :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???