• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Undrar förresten om vi kommer komma över 12000?????

Det är ju bara heeeeeelt barockt i såfall! :D

• sweetstreet

Mirranda, hur gammal är du?

• Mirranda

ha ha ha, känner igen mig själv där. Ska man väl resa nånstans vill man gärna redan va hemma liksom! :) Ålder spelar nog roll till viss del, påverkad blir man även av alla vänner som gör gudbarn att ta hand om ;) jag är 26

• Mirranda

tänk om man blev tvingad att läsa igenom hela tråden :) Känns som det hadde tatt ett par dar..

• sweetstreet

Aha! Då har du ju lååång tid på dig! :)
    Du är ju ung och fräsch som en nyutsprungen nyponros!!! ;)

Själv är amn snart en gammal tant!!! :D

Men jag ahr verkligen inte alls längtat efter barn tidigare så det var likosm aldrig något man ens funderade på innan.
    Fast visst i stort sett alla mina vänner (de som inte fortfarande är singlar vill säga) har minst ett barn, de flesta 2 redan). men hittills har det likosm räckt så himla bra att abra vara barnvakt. Hade liksom ingen längtan alls efter vaknätter, gå upp klockan 5 varje morgon, vandra runt med konstant nedspydda tröjor.... Men ju knns det som om jag inte kan tänka mig någor bättre?! :o :D

Jättekonstigt. Faktiskt. Hur kan man gå från "villintevillintevillinte" till "villvillvillvill" bara sådär på en gång???????

• sweetstreet

Japp det brukar ta mig minst en halvtimme varje morgon när jag plöjer genom tråden för att läsa ikapp vad alla skrivit under dagen. Och ofta hinner jag inte in förrän efter lunch (lokal tid) och då har ju de flesta börjat packa ihop o gå hem... :(

• sweetstreet

Fast jag har ju lyckats hitta några tappra som är inne här kvälls- och eller nattetid och de kan man tjattra med ibland.

Kanske är det därför vår tråd är så lång? För att det nästan är folk som skriver här dygnet runt????????

• sweetstreet

Nu ska jag iallafall ta och packa ihop själv och göra kväll! Helg faktiskt till och emd! Jippieeeeeee!!!!!

Kan meddela att kylan kommit hit nu också. Fast det är ganska kul att man som svenks inte tycker det är värsta katastrofen för att det är runt 10 minus.... :D

• Mirranda

Tack för det med ung nyponros ;) (även om det inte riktigt känns så för stunden, med torra ögon och invirad i en filt!)
    Ja det är märkligt hur det ändras...antagligen är det väl biologiskt då. Du är inte gammal själv förresten, så många som får första barnet vid närmare fyrtio idag. Skulle nog säga en nyponros med ett blad på väg att vikas ut till en ros! (ååh så poetiskt)
    Jag hoppas verkligen att storken kommer till dig snart, och lova att du talar om det här då så vi nyfikna får veta!!
    Har en hund som glor på mig och vill ut så det är bara att lämna filten å traska ut i snön.. Godnatt sålänge och tack för trevlig snackis stund! kram! :)

• _koko_

MÅSTE bara kommentera det där med tia vad-hon-nu-hette, hahaha. Var tvungen att googla fram lite bilder på henne, och lägg på TIO KILO och ett rundare ansikte så har du mig, hahahaha....
    Eller...? :D

Mirranda - Välkommen hit! sweetan kommer garanterat dela ett plus med oss här, skulle trilla av stolen annars. :) :p

Nä, nu ska jag försöka få ordning på min skrivare och sen börja dra mig inåt stan, ses snart tjejer! :)
    Stor kram till er som inte kan vara med och er som befinner er i andra delar av världen.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???