Mmmm, nu är jag mätt iaf, även om maträtten inte direkt blev som på bilden... Gjorde rösti som skulle ligga i små fina tårtbitar på tallrikarna, på min såg det ut som potatismos i slamsor. Ja ja, magen märker ingen skillnad.
Koko förresten, tur att jag ska addera 10 kilo, de där höjdhopparna har ju inga större fettdepåer precis!!
Victory, håller med tidigare skrivande om att dina bilder var jättefina!!
Pyret2,
Jag hade tydligen precis blivit gravid på mitt bröllop och som väl var var det inget jag märkte av på själva bröllopet, men fyra dagar efter började jag må väldigt illa. Då gick det upp för mig vilken risk jag/vi faktiskt tagit då jag verkligen inte hade velat må så dåligt på själva bröllopet. Sen mådde jag illa i några veckor och hade vi åkt på bröllopsresa direkt efter så hade hela resan jag sett fram emot så länge blivit totalt sabbad, det kan jag försäkra, men nu hade vi sådan TUR att vi hade bokat in den några veckor senare och jag hann må bättre tills dess. Blir du dock gravid inom de närmaste månaderna hinner du ju passera den första tiden då illamående är vanligt och då är det väl bara klänningen du får se till att kunna ändra så tätt inpå bröllopet som möjligt. Lycka till!