• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • A.M.

Hej alla! Åh det är så deprimerande att jag inte lyckades komma och träffa er i lördags. När väl skolgrejen var kvar, var vi och handlade och sedan slavade jag i köket hela e m. Visserligen bara ett kvarter bort från er men jag hade ju velat vara DÄR!
    Nåväl - nästa gång kommer jag, om jag så ska rymma på kuppen.
    Det verkar som om ni hade en lyckad "frukost". Kul!

Mindre: håller jättemånga tummar för dig. Se upp med pappersmuffandet bara!

Nu ska jag snart ut och promenera i kylan ... Få se hur långt jag kommer.

kramkram

• Liten med Mindre

Jag börjar fundera på om inte livmodern lite liknar en sån där hoppgunga som små barn tycks gilla. :) Kanske går det att hitta något positivt i det onda (utöver själva graviditeten förstås) om man tänker att bebisen ligger och hoppgungar i magen. :D

• A.M.

muggles:
    när ska ni på NUPP?

• nenne78

F I I I K A A A A !

Muggles - var du i Dalarna eller? Nä, vi har ingen hyffs där så det låter som äkta masar. JAg tror inte jag blev uppbjuden av särskilt många heller på mitt bröllop, mer än av pappa, min man och en envis morbror som ville dansa bugg till alla discolåtar som spelades. Fast vi hade inte så mycket styrdans iofs...

• nu är jag fruL

grrrrr
    mitt inlägg förvann

jag har lite bråttom så...
    snartis min raraing
    jag har mailat dig...
    förhoppningsvis har du bara fått ett mai. Men då fattar du inte ett jota...
    nbåja det är bara en gravid kärrings svammel. Så.....
    jag kan förkolara en annan gång.

ÄLskar dig mitt lilla gryn

åpussssss på er alla

• Snart så....

Urk det är fel på ventilationen i mitt + 2 kollegors rum. Vi har en skola med matlagningskurser i huset och deras matos kommer in våra rummen. Blääää nu steker de lök....SAY NO MORE 9,30 på morgonen.
    Cicci, du skulle kanske låna mitt rum någon dag så får du må lite illa??? ahhahah

Muggles, jag ska KUBBa den 6feb och du?
    Imorgon ska jag till sös och min sambo ska för första gången se Kick´n, ska bli kul att se hans reaktion.

• Liten med Mindre

Men nenne - vi hade dalabröllop, och jag fick dansa tills jag mådde illa. Till och med makens 15-åriga kusin bjöd upp (och han är från Dalarna till skillnad från de flesta andra gäster).

I och försig är de flesta av mina manliga vänner dansanta. :) Till skillnad från majoriteten av makens kompisar.

• Snart så....

Frullan, buuuuu jag kan inte läsa min mail på jobbet

på dig

• Snart så....

Nenne, jag skulle gilla din morbror :D
    Bugga kan man göra till alla danstyper mooohahahaha

• Snart så....

I vanliga fall brukar jag bara ha en matlåda med mig till jobbet med idag blev det en helt kasse med massa saker. Ska försöka införa mellis på fm och em samtidigt dra ner på lunchen så kanske Kick´n och jag mår bättre?? Vad tror ni om det?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???