• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Ja - här kan vi ju ge råd baserat på egen erfarenhet. Läkarna måste väl utvänta något form av godkänd studie för att säga nåt.

Vad har ni förresten för tips mot ont i näsan pga torr luft? Glömde den där nozoilen jag köpte hemma - och nu gör det ont hela tiden. Förutom att jag är som sandpapper i munnen trots flera glas vatten. Urk!

• Liten med Mindre

Stressa lagom september! Eller hoppas i alla fall att det är positiv stress. Och så går ju tiden till BIM fort om du har mycket att göra.

• mugglesfan

Har inget tips tyvärr Mindre! Verkar vara väldigt torr luft om du får ont i näsan?! El är det ännu ett symptom...?

• mugglesfan

Mindre: har du haft några droppar alls sedan förra veckan?

• Liten med Mindre

muggles - lätt rosa i torsdags eller fredags. sen inget.

*tuggar på naglarna*

Hmm, börjar förstå varför naglarna går sönder hela tiden...

• Snart så....

Mindre, har tyvärr inte tips förrutom just Nozoil.

• Snart så....

Mindre, du kan inte spinga och köpa en ny? annars finns det en fuktspray som fungerar bra och är inte lika äcklig som Nozoil.
    Sprayer för näsan är min expertis hahaha efter 2op så han man testat det mesta

• Moppy

mindre, vad har du mer för symptom förutom nidisen?? update me pls!

• Page

Hallå alla!

Mindre, är det BIM nu på torsdag eller var det i torsdags? Det blir ju allt mer spännande!

• Page

Muggles, Hade du den svarta klänningen med silverdetaljer på bröllopet?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???