• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

A.M, visst blir det en kul grej att ta på den! Ha ha ha, jag längtar redan och kanske släpper bomben lite tidigare iaf!

• Bröllopstokiig

A.M på din Teutonia Fun, kan man beställa vilka hjul som helst till den? Gick förbi en av butikerna på Östermalm i går och den var i skylten, och hjulen såg så platstiga ut?! Skulle vilja ha luftdäck.

• viktualia

Snartis - jag gjorde hundtestet och fick samma som du fick.. Bullmastiff .... fniss fniss...

• Bröllopstokiig

Jag blev en Jack Russel! Ha ha ha

Jack Russel terrier
    Jack russel terriern är en alert och livlig hund. Den kräver uppmärksamhet och har ett stort aktiveringsbehov. Den är lättlärd och lär sig ofta tricks snabbt. Älskar att vara utomhus. Jack Russel terriern är en glad, stolt, lojal och intelligent hund, men den kan också vara mycket envis och lite väl självständig. Jack Russel terriern är mycket hund i liten kropp. Ettrigheten och orädslan gör dem ibland aggressiva mot andra hundar och de drar sig heller inte för att utmana mycket större hundar eftersom de har lite problem med sin egen kroppsuppfattning. Den älskar att arbeta, men det måste vara rolig sysselsättning annars blir det trist och tråkigt något som den kompenserar med att hitta på egna aktiviteter som kanske inte alltid uppskattas av matte och husse.

• Snart så....

hahahah Vickan du och jag :D

hur tycker ni egenligen att hundstilarna stämmer överens med er? Måste säga att det stämde bra in på mig

• Bröllopstokiig

Klockrent på mig!

• _koko_

Jag är inne på muggles linje, går det att se vad det är vill jag gärna veta.
    Inte för att det spelar någon roll vad det blir eller för att jag vill kunna köpa speciella kläder osv. Utan för att det helt enkelt är möjligt.
    Jag tycker, som jag sa i lördags, att det viktiga är ju att man är överens med sin partner. :)

• _koko_

Eh, ja, är inte helt säker på att jag gillar att bära saker i munnen...?
    Men annars stämde det nog hyfsat.

• mugglesfan

Jag vill inte veta för att kunna köpa kläder i "rätt" (el tvärtemot ) färg utan för att jag är så förbannat nyfiken av mig. Jag har fått för mig att det är en liten pojk och skulle så himla gärna vilja veta om jag har rätt. Men det spelar absolut ingen roll för mig - jag vill gärna ha en flicka också. Bara det blir friskt... (floskelvarning!)

Jag har helt enkelt svårt för att vänta på saker. Men vi får se vad mannen säger - vill han inte så får jag väl hålla mig. Men det är lite lustigt det där - det verkar som om man i många andra länder tycker det är naturligt att ta reda på könet medan vi i Sverige inte gör det oftast. Fast vi är så mkt för moderna saker annars. Tekniken tillåter ju det men i Sverige är man nästan udda om man vill veta innan.

• mugglesfan

Stämde väl 50/50 på mig men allt beror ju på vilka val man gör och jag tyckte det var svårt att välja på vissa frågor. Tur det inte hade några allvarliga följder!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???