• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Snartis,
    ingen fara ingen här visste nog om att jag fyllde år för jag tror inte jag nämnt det. :)

Pirr-kortet var ett vanligt "vykort" som det stod Pirr på (framsidan) och på baksidan var det en bild på en spermie och ett ägg!!!!!!!! :D :D :D :D

• sweetstreet

Och det passade ju så bra eftersom Koko skickdae sina Bisolvon till mig! ;) :)

• Snart så....

ahaaaa förstår att ni måste fått en gott skratt :D :D

• sweetstreet

Skönt att höra att du verkar må bra nu. Förutom oset från lökköket bredvid då förstås.

Och ni verkar ha haft en jättemysig brunch. Är avis som vanligt. Men men så är det att bo låååångt bort.

• sweetstreet

Ja det var så himla roligt eftersom jag var så 100% säker på att det var ett kort från svägerskan. Så vi blev liksom helt ställda när det ramlade ut ett kort med en spermie tillsammans med en massa kartor piller! :D

• Snart så....

jorå mår bara bra nu :)

Du får hojta till när du väl kommer till sverige så får vi dra ihop en träff

• A.M.

CicciL:
    JA visst är det kul när man tillåter sig att börja rocka loss med babygrejerna!

Själv håller jag som bäst på att fiffa i Livias rum ... Hon ska flytta in dit denna vecka är det tänkt. Eftersom hon sover hela nätterna så kan hon lika gärna göra det i sitt eget rum, så kan mamma och pappa ägna sig åt vuxensaker i sitt rum ...

Som sagt är det babyrumsfiff på tapeten, jag ska ordna fram tavlor att hänga på väggarna och fixa fina kuddar till en liten babysoffa. Kristallkronan hänger på sin plats (hon är kär i vår kristallkrona så vi ordnade en till henne också ...) Fixandet behöver aldrig ta slut - än så länge är det ju så nytt o kul!

• Liten med Mindre

Åh - GRATTIS i efterskott Sweet! Hoppas att du fick andra skoj saker i present också.

Det hade ju kunnat bli lite skoj om du öppnat alla kuvert och paket inför gäster på ett kalas. :D

• sweetstreet

Tack Mindre!

Ja det hade verkligen kunnat bli lustigt!! Särskilt som man väl hade varit tvungen att förklara varför någon skickar PILLER till en. Visserligen inga glada smielys på tabletterna, men folk skulle säkert blivit misstänksamma om man inte sagt något! :)

• sweetstreet

Tycker det låter så lovande för dig nu Mindre!!! När är egentlgien självaste BIM-dagen???

*såååååå nyfiken*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???