• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

kommer nog släpa med mig min kompis som är barnvagnsguru :)
    Då är problemet löst, hon vet vad man ska tänka på och komma med massa tips

• A.M.

CicciL: Ja - det stämmer att de hjulen är lite spattiga på ojämnt underlag ... Men vagnen i övrigt är så bra att jag struntar i det! Vår vagn hade 8 veckors lev. tid. - vet inte om det berodde på färg (vi har svart) Jag tror ni är jättesmarta som säkrar genom att ha sådant som vagn klart i tid - det är ju meckigt att fixa när väl bebben kommit! Vagn, bilbarnstol och vagga eller säng, samt ev skötbord är väl det som viktigast att ha klart i tid. Och några ombyten kläder (fast ni får ju en sommarbebbe - så så är det väl bara några bodies som behövs, och en bra filt (gallerfilt är världsbäst, finns på Kiddies på Kommendörsdatan/Nybrogatan).

• Bröllopstokiig

A.M, precis så tänker vi....
    Säng/vagga är redan klart, likaså sängkläder till den. Köpte jätte fina Lexington på NK. Det ända är skötbord, bilbarnstol som vi behöver - förrutom vagnen då. Resten kan man ta sen. Kläder ska jag nog handla lite närmare, men man behöver inte så mycket om den kommer mitt i sommaren, sant!
    Vi ska titta vidare på Teutonian. Ska se om det finns möjlighet att ändra däck!
    Tycker svart är snyggast och mest praktiskt, men gillar även beige!

• A.M.

CicciL: Har ni sett fina babysängkläderna på Georg Jensens textilaffär Damask (brevid Riche)? Hur fina som helst! Vad tänkte ni ha för skötbord?

• Bröllopstokiig

A.M
    Nej dem har jag inte sett. Vi kör Lexington överallt i sovrummet och badrummet, så vi ville ju så klart att bebisens säng ska matcha vår
    MEN man behöver ju grejer till vagnen med, sen filten som du sa, den glömde jag poängtera innan, måste ha minst 2 filtar!
    Vi ska ha ett skötbord som man sätter på badkaret! Har hittat på babyland och även babyproffsen. Först var jag inne på ett man sätter på väggen, men vill inte borra i kaklet och ha mig, så det blir på badkaret, det kommer funka perfekt!
    Detta är faktiskt rätt kul nu

• sweetstreet

Halloj tjejer!!!!

Jag är såååå nyfiken Mindre!!! Och håller mina tummar så jag tror de håller på att bli blå :)

• sweetstreet

Måste även berätta något skitkul!!!!!
    Tyckte iallafall jag att det var.... :?

Koko!
    Dina droger kom i förra veckan!!!! MEN eftersom jag fyllde år i helgen så var jag helt säker på att ditt kuvert innehöll ett grattiskort. Och din handstil påminner jättemycket om min svägerskas så jag var helt säker på att det var från henne. Därför öppnade jag ju självklart inte brevet!!!!! Förrän på födelsedagen. Då kom mannen in med födelsedagsbricka och grejer och så låg ju ditt brev där också bland de andra grattiskorten.
    Men snacka om att båda blev SUPFÖRVÅNADE när jag sprättade upp kuvertet och det trillade ut en massa piller-kartor!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Och särskilt ditt "pirr"-kort"!!!!!!!!! Det var ju bara FÖR BÄST!!!!!!! :D
    Måste erkänna att det tog en liten stund innan polletten ramlade ner och jag fattade vad det var och från vem. Sedan skrattade vi hur länge som helst åt detta!!!
    Så tack för födelsedagspresenten Koko!!!! :) :) :) :) :)

• sweetstreet

Eh.... alltså supERförvånade ska det stå...! Vi hade inte börjat supa redan på morgonen!!! ;) :?

• Snart så....

Hej Sweet, nu blev jag sååååå nyfiken!! Vad är ett pirr-kort???

• Snart så....

åhhh förressten STORT GRATTIS i efterskott!!
    Helt missat din födelsedag *skäms*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???