• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

hahah! he sweetie!
    Det blev ett kort inlägg eftersom min chef envisas med att dyka upp hela tiden. Men nu är jag hemma igen och har bara maken att oroa mig för.

Det var kul! Var lite skärrad eftersom jag inte hittade brudarna direkt. Så jag satt själv ett tag och åt fil och müsli, muffins och drack te och hoppades att någon skulle dyka upp runt frukostbordet som liknade någon av dem jag sett på bild. Som tur var såg jag dem (såklart närmast pannkakorna, what was I thinking?!?!?!)

Det blev lite märkligt när vi pratade om pappersmuffar och aladåber på riktigt, för jag hann tänka en hundradels sekund "herregud, så där kallar vi det på BT också" Jag tänker lite tokigt (eller inte alls) ibland.

• nenne78

jack russelterrier stämmer väl på mig, framför allt : de drar sig heller inte för att utmana mycket större hundar eftersom de har lite problem med sin egen kroppsuppfattning.

Nu ropar maken att det är mat. *suckar* jaja, vi hörs väl senare då...

ha det gott!!!

• viktualia

hm... dålig fart på kvällsteamet här...... jag som ville slöläsa lite intressant konversation....
    men man kan ju ana var ni befinner er... och till mitt eget exemplar förflyttar jag mig nu

..dvs till sängen!

Sov gott och dröm sött!

• Page

Inte illa att få bisolvon i födelsedagspresent! Varje gravidwannebes dröm! Grattis i efterskott Sweetstreet!!!

• Page

Hmm, jag hade tänkt att jag skulle hänga här på dagen och förpesta tråden med alla möjliga konstiga och OT-kommentarer men så strejkar min uppkoppling!

• sweetstreet

Ha Page!
    Javisst är det en perfekt present för den som helst skulle velat fått en bebis i födelsedagspresent?!?!
    I förlängningen kanske det blir så?! :)
    Kul at se att du kunnat logga in iallafall även om det blev under kvällspasset nu. Eller natt hemma i Sverige.

• sweetstreet

Förresten FruLLan! Glömde säga detta men hoppas du får en riktigt härlig upplevelse imorgon när du får heja på Boris!!!!! :) :)

Kanske ser du inte detta förrän du redan stiftat bekantskap med honom, men ville ändå säga det.

• start september

Usch vad jag tycker illa om att ha mycket på jobbet. Man hinner ju inte hänga

Kul att hundtestet blev en sån hit! Jag tyckte det stämde också, blev Golden också. Även maken blev det.

Sweet - jag kan förstå att ni skrattade åt pillrena!!

Mindre - tummarna gör snart ont!

FruL - lycka till på VUL

A.M - vad kul att du fortfarande vill hänga här. Det ger lite reality åt saker.

CicciL - Barnens Hus i Nacka verkar vara the place to be på helgerna. Brukar handla på Maxi precis bredvid och upphör aldrig att förvånas över alla människor på väg ut eller in där. På sistone har det mest blivit lite avundsjuka blickar, men om jag vet att du är på väg så känns det lättare!

Inga symptom hos mig än, 8 dagar kvar till BIM.

• sweetstreet

Ojoj september! Håller tummarna för dig också!!!!

Hoppas så för både dig och Mindre. Ja för Nenne också såklart, men eftersom hon ju helst ändå vill "vänta" lite nu så håller jag bara en halv tumme för henne...

Nu ska jag dra mig hemåt!

Hej svejs!

• nenne78

en halv tumme räcker bra till mig!
    Jag har ändå inga symptom, vi hade sex 2 dagar före ÄL och inget på flera dagar efteråt. Så det borde inte blitt nåt, för då fattar jag ingenting.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???