• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Tur att det inte var rödfärg hos mig i alla fall Muggles. :)

Hmm...man i tomatsås. Undrar om det är gott. :D

• nenne78

mmm jag tar hellre med chokladsås

• Liten med Mindre

Fast tomatsås med parmesan är ju så gott. :) Du måste våga lite nytt nenne! ;)

• Liten med Mindre

Säkert bättre ur GI synvinkel också... :D

• Liten med Mindre

Men tomat kanske färgar och sitter kvar - kanske säkrare med choklad ändå.

Eller jordgubbssåsen de hade på Pistill när jag var där. Rött men ofarligt?

• nenne78

okidoki, jag får prova ikväll. Ska man stoppa ost mellan ... nä glöm det. man ska nog inte ugnsbaka honom.

• Frejis

God morgon!
    Tomtens sura fru har anlänt :( vad mer kan man säga? Irriterande att ingenting funkar, men jag hade ju inte många förhoppningar heller. Kommer sitta kvar här som en gammal bitter kärring när ni alla sitter på Morningston med bebisar i famnen :( snyft snyft.

Kommer i alla fall att bli en gammal mamma när jag väl får bli det :) den saken är klar, gammal och rik, och kommer att skämma bort ungen något extremt, och göra det med flit bara för att reta de andra föräldrarna och gå emot mainstream. Frejis ljuva hämnd på det dumma ägget och s*permien som inte kan träffas i tid.

Nog om mig själv ;) Mindre, jag håller tummar och tår att den röda tanten inte hittar dig. Ska uppehålla henne här lite...

Frullan - kul att se Boris för första gången :)

Sweet - GRATTIS i efterskott :)

• nenne78

åååh vad tråkigt Frejis! Men gammal, rik och bortskämda barn låter som en rejäl protest!

• viktualia

Nenne -

Den tabben har jag varit åskådare till.... en mindre smart tonåring som hällde flytande Yes i diskmaskinen i ett kök i en mindre kyrka. Jag garvade så att jag låg på golvet och hade ont i magen....

• nenne78

fast jag tror ju knappast att du blir kvar sist!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???