• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Mindre, gick till min gamla kiro som är duktig och han behandlade bara min nacke och övre delen av ryggen. Nedre delen och bäckenet ska man passa sig för. Tur att mina problem sitter på "bra" områden

Cicci, jaaa anade nästan att läkaren skulle säga så :) Så nu är BF 17/8
    Jag trodde faktiskt inte att babyn levde om såååå mkt, hoppas Kick´n lugnar ner sig när h*n blir större

• Snart så....

Sen måste jag hålla med om Nalle-resettfritt bara MÅSTE det vara. Kommer oxå köpa det mesta nytt eller kanske ska skriva få hahahah
    Min mamma kommer vara komplett galen på att köpa saker. Hon har redan köpt första "tigerfilten" som vi kommer få efter förlossningen

• Liten med Mindre

Ska till naprapaten imorgon. Det blir alldeles säkert behandling av bäcken och muskler i ländrygg. Om det är någon böna i magen så är det väl tur att det inte gått så lång tid.

Självklart får naprapaten veta att det ev kan vara något. Så får väl han säga sitt.

• BrudSommar2006

Då säger vi inga nallar, inga rosetter, inga hemska engelska texter, inget rosa och inget ljusblått! Finns det något kvar tror ni?!

Jag var mer noga i början och skulle ha allt nytt, nu tänker jag att varken bebisen eller jag kommer att komma ihåg så mycket av det vi använde de första månderna, i varje fall kommer ingen av oss att få men för livet av det!

• BrudSommar2006

Snart så, man kan hoppas att den lille lugnar ner sig så småningom men hoppas inte på för mycket, min far runt som attan ideligen. Jag har upptäckt att den inte gillar hög musik, på bröllopet i helgen blev den helt hysterisk när musiken drog igång och lugnade inte ner sig förrän jag gick ut ur rummet. Mannen föreslog att den dansade men jag tror att den blev orolig, ligger man inbäddad i fostervatten så där så måste det ju bli ett himla oljud som fortplantar sig.

• Liten med Mindre

Det kanske är en uv-rugbyspelare du bär på Brudsomm? :? Har hört att det kan gå hårt till där...

• Liten med Mindre

För övrigt - varför går tiden så långsamt???
    Föreslog för mannen i morse att vi skulle spola fram en vecka i tiden - så att det är säkert att testa. Vill inte vänta!!

Och så får tiden gärna gå snabbt till mellis-dags. Är så hungrig! Månne alla bubblor som töjer ut magen?

• Snart så....

Attans då hahahaha kommer säkert få en vild unge i magen.
    Bara h*n är lugnare när h*n väl kommit ut

• Snart så....

Minder, om du har BIM på torsdag så kan du testa nu om du inte kan hålla dig :)

• Moppy

Grattis Snart Så!! Såå härligt att ni fått se den lille/lilla igen!

Nu när du fått bakåtflyttat datum, kan du räkna ut vilken omgång det var det tog sig, eller det kanske inte går så precis? Vore intressant att veta om det tog sig på själva böj-dagen eller innan/efter.

Mindre... håller fortfarande tummarna! Själv ÄLar jag för fullt och har precis haft en mysdate med maken ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???