• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Det handlar inte så mycket om när man hade sex, utan när man har ÄL så träffar ju spermierna ägget, om det nu är så att de legat där inne o väntat eller ej, så är det ju inte förrän man haft ÄL (böjjen+12h minst) som man kan bli befruktad.
    Anledningen till att Snartis är -3 dagar nu är att bebisen simmade ner lite fortare och fäste och alltså började växa. Så förklarade BM för oss när de sa att jag skulle ha 13/7 i stället för 20/7!

• Liten med Mindre

Moppy, vad härligt med en mysdejt! Så skulle jag också vilja ha det. :)

Fast kanske hellre på sommaren, en herdestund i gräset med picknick efter, på lunchen. :D

• Liten med Mindre

Snartis - jag försöker hålla mig lite till för att öka säkerheten. Idag har jag ju fått lite gjort på jobbet, så jag är inte helt nervvrakig än. :D

• Moppy

Ok jag fattar Cicci. Har aldrig riktigt förstått detta med fram-och bakåtskjuten BF :)

Mindre - med CB kan du ju testa BIM-2... bara så du vet ;) ;)

• Snart så....

Men ditt drippelledropp borde pågå för fullt om det var som vanligt??

Näää är som cicci, bergsäker på ett pluss för dig :D

• Bröllopstokiig
    jag fattade inte det heller Moppy, jag satt högt och funderade med maken brevid mig hos BM och frågade just detta om jag hade sex den och den dagen istället... maken tyckte det var något pinsammt.... men i af så förklarade hon det så för oss.

Mindre, precis, man kan testa nu med CB! Vågar du?
  • Liten med Mindre

Nä, hörni - lura mig inte att försöka hoppa över avgrunden för tidigt! Så spänstig är jag inte, och FruLlan har ju inte hunnit tillbaka och lägga sig på plats som skyddsnät.

Lite till får det nog gå.

• Moppy

En annan fråga: vad är skillnaden mellan NUPP och KUBB??

• Liten med Mindre

Maken och jag har redan bestämt när vi ska testa första gången, om inte tanten dykt upp.

Ni lär märka när det blir...på ett eller annat sätt.

• Snart så....

Mindre, shit vad jag är nyfiken nu :D :D

Moppy, KUBB är NUPP+blodprov där de kollar flera saker. Ska vara säkrare än NUPP

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???