• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

vad bra! då håller vi tummarna!

• BrudSommar2006

Hoppas att hon är ute och firar snarare än att något inte var som det ska. Nog fixar hon en ny tråd åt oss i alla fall???

Måste gå från jobbet strax, det är husvisningar på gång, men jag ska försöka haka på kvällsskiftet en sväng senare i kväll.

• Snart så....

Ingen frullan än *orolig*

• nenne78

jag kände på mig att det börjar närma sig en milstolpe igen.

160 stycken är ju ingenting!

Heja mindre - det verkar lurt!!! + + + + +

*ropar* fruu u u u llaaaan! Hur gick det!?!?!? Gjorde Boris djävulstecken och headbangade?

• nenne78

hoppas att frullan snart kikar in och lugnar oss... *biter på naglarna*

• sweetstreet

Hej tjejer!

Åååå Snartis vad härligt att du fick se Kick'n!!!!!!!!!! :D

Sitter här och blir likosm alldeles rörd och avis samtidigt! :)

Frejis, NÄEEEEEE!!!!! Jag blir så ledsen!!!!!!!! Och arg!!!! Skcikar några till sådana där kompakta kramar till dig! :) Lite extra varma sådana också nu i vinterkylan.

• sweetstreet

Nu när ni skriver sådär om FruLLan blir ju jag också nervös!!!

Själv ligger man ju efter i tiden så jag har sällan riktig koll på er svenska tid vilket gör att jag läser-och-läser-och-läser ikapp så mycket jag bara hinner. Så när jag läste först om FrulLans "frånvaro" så tänkte jag att "hon dyker nog upp på nästa sida eller så". Men när jag kom till slutet var hon fortfarande försvunnen. Fy! Då belv jag orolig!! :(

• Moppy

när hade hon sin undersökning? är det ngn som vet?

• sweetstreet

Mindre,
    jag är så nervös och sååååå spänd nu att det nästan känns som när man själv ska BIMa!!!!! Haha!!! Lustigt.
    Hålelr alla fingrar och tår och mer därtill för dig!
    Vill inte heller öka på "pressen" med att säga att det luktar plussitivt (men i ärlighetens namn tycker jag verkligen det! :) ).

• sweetstreet

Hejsan Moppy!!!
    Jättekul att se dig på tråden igen!!! :)

Jag vet inte riktigt när FruLLan skulle på koll.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???