• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

jag har fler bilder men jag OOOORKAAAR inte lägga upp dem... Ni har ju en sida också, hur hittar man den???

• _koko_

Åh, vad roligt, nenne!! Vad ung din man såg ut på sista kortet, men inte på de andra. :D

• _koko_

Vår sida är ju superhemlig, man måste ge en mailadress till muggles så mailar hon en inbjudan. :) Ett krav är förstås att dela med sig av en egen bild, vilket du har gjort nu!

• Frejis

Jättefina bilder Nenne :) håller med kokos, det tänkte jag också på, men han ser jätteung ut på alla bilder förutom nr 5.
    Du ser ju också ung ut... *skojar lite* gillade jättemycket din brudbukett :)

• nenne78

_koko_
    åkidoki. jag får fixa en sån. Blir så nyfiken!

• nenne78

aaaaaahh gammelgubben! han har sån ångest för att han fyller 30 i år! HOHOHO! jag ska nog inte dela med mig av era iakttagelser... Jag har ju ettåetthalvtår kvar å nu jäklar har jag köpt slipmedel! Men inte det där hemska som någon ingrodd gävlebo gör reklam för *ryser* Det känns mycket slääääääätare *härmar*

• nenne78

på våra proffsiga bröllopsfoton ser han ut som en filmstjärna från 20-talet *hoppistuds*

• Liten med Mindre

Åh - vad söta ni var nenne!

Hej Frejis! Kul att du är tillbaka! Jag skulle faktiskt ta det lite lugnt med min inflammation. De flesta aktiviteter involverar ju ländryggen, och därmed behöver den kanske använda den kraft som finns till vardagssysslor.

Stretcha lite, bada, kanske simma? Du kan ju pröva att plaska i SATS poolen på Vasagatan.

Angående snusk-faktorn så tror jag lite beror på att många fokuserar på annat än att klättra bönstjälk, eller rent av saknar lust att aktivera stjälken.

MEN vi behöver ju fortfarande en väldig massa råd här - så fram med de förslag och tips som finnns. :)

Angående pannkakor och björnbär har jag just återkommit från ett mellanmål på pannkakor. :) Med jordgubbssylt. Orkade inte hela lunchlådan.

Och vad gäller vårtorna så var det någontin med deras blaffighet som fick mig att bryta samman i morse. Fast de nog inte var såå stora.

• nu är jag fruL

här var det fart
    Hör och häpna fruLlan försöker ge sken av att jobba emellanåt
    oj oj oj
    vart är världen på väg.

Mugglan klart att tråden kommer finnas kvar när vi är amma lediga ( eller heter det mammalediga?)
    tror nog att det ska vara amma ledig...

nåja

och angående bröstvårtor. URKKKKKK
    Mina har också växt!!!!!
    Usch fy faaaan
    Jag har alltid tyckt att ammande mammors bröstvårtor är äckliga, så stora och står rakt ut lääää

men nu håller jag på att få såna själv
    usch fy faaaan äckligt, måste allt komma så tidigt?

näe men så farligt är det inte men vårtan har blivit mycket större och gråden också. men inte mörkare.

Intressant va

ha ha ha

nenne ditt uteseende passar verkligen ditt spralliga humör. Du är en himla söting

• nenne78

jag tycker mina ändrar storlek beroende på var i cykeln jag är.

Nä nu jäklar ska det snuskas.

PITT!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???