• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

*fnittrar förtjust*

t a c k ! Jag blir alldeles te mig flicker!

• Frejis

Mindre :) fresta mig inte pannkakor, det får mig att längta till morgonsdagens trådaktivitet. Skulle vi ses inne på hotellet eller utanför utgången?
    Plaska i poolen på Vasagatan, det låter skönt. Min man blir glad, han har försökt att få mig dit ett tag, men jag har alltid gått iväg på egna aktiviteter som Pump eller Muskel i stället.
    Snuskfaktorn, ja ni... :) vi har hållit så intensivt under ÄLtiden som var för en vecka sedan att vi fortfarande befinner oss i återhämtningsfasen ;) eller, rättare sagt, jag. Förslag och tips är mer än välkomna, man måste ju börja ladda inför NÄ.
    Mina bröstvårtor ser betydligt snyggare framifrån, alltså i spegeln, än uppifrån, när jag tittar på dem. Fick ett liknande sammanbrott som du Mindre för några månader sedan, när jag gjorde upptäckten att de faktiskt var ganska stora. De har egentligen varit så hela tiden, men skräckens ögon är stoooora.

• Snart så....

pitt pitt pitt

det är freeeeeedaaaag :d :d

• mugglesfan

fnissssss

du kan även mejla mig på mugglesfan@hotmail.com - jag lovar att inte sprida din mejladress! så kan jag skicka en länk dit där vårt album ligger. vill du så lägger jag upp en bild på dig med?

• Liten med Mindre

Vi konstaterade ju att det är kallt - så vi ses inne väl? Eftersom vi blir 5-7 stycken så är det väl bara att traska in och leta bord? Eller hur de nu löser det i restaurangen.

• Meddelande borttaget
  • Snart så....

Vår album-tråd-guru Muggles :D

• mugglesfan

hoppsan här fastnade jag i filtret, dags att kavla upp ärmarna och ta på sig lurhandskarna:

brutal a*nal
    en smula p*ungkula
    idag små barn ska vi lära oss om ris men inte vilket ris som helst utan kl*itoris (sagt med Bengt Alsterlindsk värmländska)

• Snart så....

Oj nu måste jag kolla vad det ligger, eller har någon stenkoll på det?

• Snart så....

ohahahaah det var huuuur länge som helst jag hörde dom där...

Idag ska vi prata om sånger men inte vilka som helst utan KALSONGER...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???