• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Åååååhhhh, jag är så skidsugen så jag dör!!! Vi har superfint vinterväder här i Götet med sol, -4 och snö. Vill bara ta på mig ett par Atomic Beta Carv och köra järnet!!! Men om en vecka är jag påväg till Trysil...

• nu är jag fruL

åhhhh
    götettanten är inte bara sport fåne, hon är märkessnobb också
    atomic bla bla

va faaan snackar u om ?

• sweetstreet

Ang flera barn så skulle jag också vilja ha flera barn. Men som sagt, man har ju inte ens lyckats få till det första än så man kanske inte ska fundera så mycket på nummer 2 redan??

Beträffande åldersskillnad så gissar jag att det blir tätare mellan barnen om man är äldre när man får det första?
    Men jag tror faktiskt inte det behöver betyda så mycket i sig. Jag har vänner med barn som det skiljer olika mycket i ålder. Allt från knappt 2 år till mer än 5. Och det känns som det beror mer på personlighet än på åldersskillnad hur mycket barnen har "gemensamt".

Gäller även när man pratar med folk med syskon. Vissa har jättemycket gemensamt med sina syskon som är 8-10 år äldre/yngre, medan andra inte har något gemensamt (knappt träffas) med syskon som är runt 2-3 år äldre/yngre.
    Så jag vet inte. tror det är väldigt individuellt. Och att det även förändras med tiden i livet också. För visst om det skiljer 10 år kanske man inte har så mycket gemensamt under uppväxten, men kanske sedan båda är vuxna??

Själv har jag inga syskon men jag vill absolut helst ha fler än ett barn.

• sweetstreet

Ja skidor!!!!! *suckar*
    I år blir det nog tyvärr ingen skidsemester. Våren är alldeles för full med jobb ändå. Och ska vi ta semester iår blir det ju bröllopsresa och sedan ett Sverige-besök.
    Hoppas även på en tripp till kanada eftersom jag har vänner där. Men sedan kan man nog inte ta mer semester.... :? Med amerikanska mått har vi det ändå bra för vi har absolut inte de "normala" 10 dagarna per år som man har på "vanliga jobb".

• Snart så....

Muggles, TYST!!!! du får inte säga sånt högt här...blir ju såååååå avis såå jag dör. Åkte aldrig skidor förra året så abstinensen är grym nu

Fast i min nuvarnade kondis så skulle jag väl klara 1 åk sen skulle jag vara klar

• mugglesfan

Ääähh, jag vara svamlar om mina favvoskidor, inget viktigt Japp när det gäller vissa grejor är jag absolut märkessnobb!

• mugglesfan

Ja det är tur vi åker till Trysil, kan inte bli så farligt där. Hade vi åkt till Alperna så vete fan om jag kunnat hålla mig bara i pisten. Med tanke på fallrisken så har jag eg bestämt mig för lugna backåk...

• A.M.

mugglesfan:
    Det är rätt svårt att hitta jättebilliga flyg till Dublin (fr Sthlm i alla fall). Senast var det billigaste jag hittade SAS och det kostade nog 3000 t/r
    Kolla på www.reseguiden.se - där sökera man på massor av olika flygbolag i en sökning Lycka till! Dublin är fantastiskt mysigt, liksom resten av Irland. För att inte tala om irländarna

Angående magar: det varkar vara något av ett lotteri det där. Förutom hudbristningarna som jag antar är genetiskt betingade (jag slapp helt och hållet båda gångerna!)

Mindre: Håller tummarna för att det INTE är mensen som är på G. Tycker det är din tur med ett plus nu! Hoppashoppashoppas-kram

• nu är jag fruL

skojar bara mugglan
    är bara på retstigen just nu... måste liksom "attackera"

Vill också åka skidor, och gärna lite på längden också. Vi får vel se om det finns snö kvar när vi kommer hem från afrika

• Liten med Mindre

Tiden får utvisa hur det blir. ("Only time" spelade vi förresten när maken friade till mig - vilket sammanträffande! :) )

Ska gaska upp mig med lite cykling i eftermiddag. Nån som vill med?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???