Hej!
Snartis: JÅ på Mamamia sa till oss när vi gjorde vul i vecka 11 innan jul att det var 2,5% chans till missfall. Så nu är det "lugnt"!!!
Mindre: Jag fick lite rosa på pappret innan BIM, men det var ca 3 dagar innan, jag hade inte nidis, men det hade väl Muggles tror jag.
Frullan: Din tjockis
Hade gärna tagit lite av dig och Boris! Ha ha... tänk vad olika vi är! Men jag tror absolut det är alkoholen för mig, jag drack som en svamp förrut, MINST 3 flaskor vin varje helg... själv! (om man slåt i hop alla lördagseftermiddags drinkar och fredagskvälls drinkar och det man hinkar i sig medan man lagar mat, när man äter mat och sista vinaren som man öppnar och häller i sig efter maten)=
Brudsommar: Tjenixen. OJ det verkar som vi har fler tjockisar här inne. MEN jag har en kollega som ska ha 31/5 och hon är rätt stor med faktiskt, så det säger väl POFF helt plötsligt. Jag tror det kommer göra det för mig på onsdag nästa vecka
bara för att jag ska till BM på torsdag
NYTT: Jag har surfat runt på barnvagnar! Shit, trodde inte jag skulle göra det, men jag vägrar att gå in i babybutiker igen, fy fabian vilken hysteri...
Det är 12 veckors leverans tid på vrålåken med! Otroligt!
Pussiluss, nu ska jag förbereda mig lite för ett möte!