• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Hoppashoppas nu då september!!!! :)

• sweetstreet

Gissar att du BIMar strax efter Mindre då?

• nu är jag fruL

morrn morrn
    Så här lugnt har evel nattskiftet aldrig varit tror jag. vad har hänt har ni faktiskt jobbat på jobbet...eller

själv är jag så trött så trött... sover så himla risigt när jag är hemifrån.

september. Hoppas att det tog sig där på böjdagen.

sweetan: lycka till med gyn, ring duktigt nu.

mindre: några nya symptom?

puzzzzzzzzzzzzzzzz

• nu är jag fruL

just det, Syrran hoppas vekligen att et kan bli så som september skrev. att du kan åka till japan när du ändå inte får sexa skarpt.
    Vet du när du måste åka?

• Snart så....

Möööörning i kylan,

Vad har hänt med Sweet och Page?? Jobbade ni hårt igår natt eller?
    Så tomt på inlägg har det nog aldrig varit efter nattskiftet...

Frullan, jag tror faktiskt att det är helt normalt att förlora sexlusten i början av graviditeten. Man mår ju inte helt bra och hormonerna lever rövare.
    Vi hade inte sex på länge pga illamående, ont i magen, blödningar då känner man sig inte så fräsh....

Mindre, hur har det gått?? åhhh vill så gärna att du får ett pluss.

• Snart så....

Frullan, jag har helt glömt fråga, har du slutat röka nu?

• Liten med Mindre

SCHKLONK RASSEL BRAK

Aj aj! *gnider armbågen som slog i backen*

Tror nog att cyklen rusade lite för fort igår. Tappade nog kontrollen lite och trillade idiket. :(

Det kom mer rosa igår kväll. Så ska det väl inte fortsätta??? En gång gjorde mig glad men att det kom tillbaka känns inte lika lovande.

Jag får nog cykla vidare i lugnare tempo till BIM, för nu känner jag ingenting. I och för sig känns det inget i brösten heller - de som borde göra ont nu. De är mest "svampiga", något som maken också konstaterat, och var tacksam att jag satte ord på. (Kan ju inte vara skoj att säga till frun att hennes bröst är svampiga. :D )

• nu är jag fruL

Hejsn tjejer
    kul att några och just NI dykt upp

snartis: ja man får ju hoppas att sexlusten kommer tillbaka...

Mindre: hmmm mer rosa... men är det inte tidigare än vanligt? Kan det fortfarande inte vara en nidis eller? Är det så här tidigt det brukar komma?
    Ja cykla försiktigt. Du ska nog ta det lugnt nu.
    Iju för sig så hoppade jag galen hoppning och stressade runt som attan precis runt Äl och fream till BIM.
    Men jag tror att det är bra tat ta det lite lugnare.
    Sen är det ju ALDRIG bra att ramla med cykeln.

Igår hade jag och maken ett gräl..eller diskussion om viktökning.
    jag beklagade mig lite om att jag redan gått upp i vikt. och han blev helt galen.

han tycker att det är självklart att man går uppi vikt och att Boris är viktigare än alla kilon i välden.

Dööööhhhhh det är ju klart!!!! vad jag menade var ju att jag tycker det är TIDIGT att redan nu ha växt ur alla brallor när Boris bara är några millimeter stor. Jag skulle gärna vara platt ett tag till för jobbets skull.

Han fick nojja om att det kommer bli jobbigt för mig att bli tjock och fatatde inte riktigt vad jag menade.

det är helt okej att bli tjovk...men jag tycker inte att jag redan NUUUUUU ska vara det.
    Hänger ni med?

• nu är jag fruL

just det snartis

SÅ KLART har jag slutat röka. Jag hade ju ÄL en torsdag. Lördagen efter det var vi på fest och då rökte jag. Detta var en vecka innan jul. Sen dess har jag inte rökt ett bloss och kommer inte att göra heller NÄE!!!!

jag hade ju månaderna innan det tog dragit ner på rökningen rejält. Jag rökte på några fester thats it. Så jag hade dragit ner rejält.

Nu skulle jag inte klara att ta ett bloss helelr. jag har blivit känslig för lukter och rök lukt klarar jag bara inte av. Usch jag kan inte vara nära människor som har rökt eller som röker. det luktar för jääävla äckligt.

• Liten med Mindre

Äsch - nu har jag påbörjat 2 meddelanden, som mest kändes mysko, och därmed raderades.

Jag har nog inget klokt att säga idag. Hoppas att ingen på jobbet behöver något vettigt ur mig idag.

*drar mig tillbaka till photoshop och meckar lite bilder - ordlöst*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???