• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Mindre - kniiip, vi måste ju få något plus i januari!!

• Snart så....

Hur länge ska man egentligen oroa sig för missfall? är i v11 nu så frågan är om man kan sluta oroa sig efter V12?

• BrudSommar2006

En dam här på jobbet tittade på min mage häromdagen och konstaterade att nu var det väl inte så långt kvar. När jag var tvungen att erkänna att det inte var dags förrän i slutet av maj såg hon lite fundersam ut. Jag måste vara mycket större än jag känner mig!

Usch, ska man bli tvungen att anlita mannen för badrumsbestyr. Men att behöva traska iväg för fotbehandlingar och benrakningar och annat stup i kvarten känns också oöverstigligt. Ska kämpa på själv så länge som möjligt tror jag. Orkar inte ta mig till någon salong så här i kylan när jag aldrig är inne i stan.

• Snart så....

Ja hur gör man när man ska raka benen med en stor mage??
    Det har jag funderat på. Man vill ju inte komma som ett ludet djur på förlossningen hahhahah

• BrudSommar2006

Snart så, jag har svårt att oroa mig även nu, har bekanta som fått MF i vecka 32. Men den värsta risken ska ju vara borta efter vecka 12 sägs det så det är ju absolut ingen vits med att gå och oroa sig egentligen.

• Snart så....

brudsommar, vilken vecka är du i nu? och i vilken vecka fick du mage?
    (kanske frågat detta tidigare *glömsk* )

• BrudSommar2006

Apropå att raka benen så har jag funderat på gravidvattengympa men just av den andledningen känns det inget kul, speciellt typ bikinilinjen och så, jag är inte alls övertygad om att maken är någon bra lösning. Jag har försökt själv men det går bara inte nu med stor mage.

• Liten med Mindre

Snart så - vi har ätit Bisolvon. Men det är tredje gången jag gör det. Mensen kom inom "felmarginalen" båda tidigare gångerna. Så det här "rosa" är minst 4 dagar tidigare än det någonsin (i historien) varit förut (och mer rosa).

Konstaterar resignerat att oavsett hur fort eller långsamt jag cyklar mot BIM, så blir jag varken mer eller mindre gravid. Den dagen när jag får veta kommer i alla fall så småningom.

För att få tiden att gå - vad har ni för skoj biotips för en fredagkväll?

Har inte gått på evigheter, och läser inga recensioner.

• BrudSommar2006

Är i vecka 23 nu. Har ingen sådan där jättemage som verkligen står rätt ut som på höggravida men rätt stor är den. Minns inte riktigt när den dök upp men eftersom jag är lite mullig redan från början så syntes det tidigt på mig.

• Liten med Mindre

Brudsommar - det kanske bara är att acceptera att vi är håriga här och där av naturen. Och lära sig tycka om det i alla fall ett tag.

Värre med långa tånaglar förstås. Funkar mest i flip-flop Asien.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???