• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Hallå tjejer,

ÄNTLIGEN får jag tid att gå in här. Har suttit i utbildning hela dagen *suck*
    Tyvärr är man så jäkla svinbra att jag mest satt och pillade mig i naveln :D :D
    hahahah näää men jag är är en fena på datorer så allt går mkt snabbare för mig...

Ohhhh så jag missade oxå att vår tråd på tv
    Någon som har koll på när reprisen är??

Annars var jag till läkaren imorse och stämde av lite och fick med mig massa papper som ska med till sös nästa vecka.
    Hon tyckte man kunde gå till kiro om man har problem från revbenen och uppåt, så ska boka in tid för nacken+min CP kota.

Mindre, ohhhh låter ju jätte PLUSSITIVT!! :) :)

• Snart så....

Frullan, hmmm jaaaa vad ska jag säga om vikten själv har jag gått upp MASSOR
    Det är som att välja på pest eller kolera och då väljer jag helt klart att gå upp i vikt framför illamående.

• Snart så....

Nu har det lagt sig så nu kanske man börjar gå ner i vikt igen?? det är väl bara vänta att se men behöver inte äta lika ofta nu.

• Snart så....

Happ så sitter man och pratar för sig själv

Ska bege mig hemåt nu...

Kram på er alla

PS håller tummarna stenhårt för dig Mindre

• nu är jag fruL

oj hoppsan nu missade jag västa racet här inne.
    Japp JOBBADE såååå duktig.

Mindre: det var precis det jag menade att din blödning nu inte alls kom när dina innan mens blödningar brukar komma. Hoppas så in i bomben att det var en nidis!!!!!

snartis: kul att vi allfall blir två flodhästar
    men att gå NER i vikt även fast jag kanske inte kommer äta hela tiden...näe det tror jag inte på.

apropå sexlusten så tror jag inte en delfin hjälper. Jag menar en delfin kanske kan pigga upp när man väl HAR sex. men jag har ju ingen lust att över huvud taget HA sex. känner inget sug alls att leka med något eller göra något. Totalt noll sexlust och då har man även totalt noll lust med leksaker.

Hoppas verkligen det ändrar sig.

sweetan: det tycker jag var en väldoigt lång vänte tid. jag hade bokat in någon anna OXÅ under tiden. jag hade inte väntat. Men sen är ju jag beroende av att gå till doktorn

• nu är jag fruL

kokos föresten
    fira ordentligt!

• sweetstreet

JA FruLLan, jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Kanske ska man ringa runt men då måste jag ringa jättemånga för jag ahr ju ingenn aning om ifall alla kanske är sådär uppbokade???

Min förhoppning är att min PCP (Primary care physician) ska kunna skriva en remiss eller något sådant som gör att det går fortare, ifall hon tycker att det verkar befogat.

• nu är jag fruL

äsch sweet, det är vel bara att chansa och ringa någon som ligger bra till. Tycker du inte att det låter bra eller om de också har fullt, ja då ringer du till nästa. Det är bara att pröva om du vill ha en snabbare tid.

jag har själv ringt runt (här hemma då) när jag behövt akut gyn och bara chansat. När jag bodde i tyskland tog jag coskå bara en som låg i närheten.
    det löser sig. Jag tycker inte att du ska vänta.

och du ska ju självklart prata med din PCP också. Alla bokade tider går ju faktiskt att avboka om man inte behöver dom...

• sweetstreet

Japp du har så rätt så FruLLan!
    Ska kanske kolla upp andra också och börja ringa runt och kolla deras tider.

Ibland behöver man lite puffar i baken för att få saker och ting gjorda. :)
    För mig gäller det särksilt detta med läkartider etc. Jag är alltid dålig på att verkligen ta tag i sådana saker...

• start september

Hej alla!

Oj vad jag saknat tråden när jag jobbat stenhårt på min dumma tjänsteresa! Jag prickade dock böjen innan jag åkte och fick till det samma dag, så nu är det dags att börja hoppas igen.

Mindre - spännande med dina symptom!
    Muggles- oh vilken känsla att se bönan!
    Syrran - låter kanon att det händer nåt. Kanske kan du tima Japan när ni ändå inte ska ha sex?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???