• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Ja, de verkar tagit det bra under omständigheterna, men det är ju så tråkigt... :( De har nog försökt över ett år iaf (vet inte exakt hur länge).

syrran - tack för info! Min sambo ska ju med till JÅ så förhoppningsvis får han all sån info då. Skönt att kunna göra det hemma!!

Mindre - om det är tanten som j*vlas med dig nu ska jag personligen smälla på henne! Det lovar jag högtidligt!!!

• Lapinette

Min bror + fru fick 3 missfall och var helt knäckta men så fick hon någon slags medicin och kunde behålla barnen ända till månad 11. De har idag 2 underbara pojkar.

• Liten med Mindre

Usch vad jobbigt med missfall. Det är ju faktiskt inget som man pratar om så mycket, så de som drabbas måste känna sig ensammast i världen, även om de vet att "det händer". :(

• nu är jag fruL

kokos
    vad skönt om du slipper sluta helt, då kommer det ju absolut inte bli några prolem. och jag håller med, de matråden är verklilgen något som vi alla borde följa.

• Storasystern

Lapinette, månad 11?? Varför vill man det?? *förvirrad*

• mugglesfan

FruLlan: gött att du är tillbaka i tråden!!

Mindre: aaaahhhhh, äntligen ett ljus i plusmörkret! Nu jäklar! Jag håller tummarna stenhårt (de är ändå inte upptagna av ngn annan för tillfället så du får allt jag har )

• _koko_

Nån mer än jag som funderat på varför företaget "vårt-esset" egentligen annonserar på BT och vad de gör??? Kolla till vänster... :D :D :D

Hehe, ok då, det ska väl stå tårt-esset...

• _koko_

Äsch, de slumpar ju ut reklamen, nu är det något annat hos mig...

Är fö SKITARG!!! Har fått tid på sös nu, efter att jag tjatade som F*N. 12e februari, dvs NIO VECKOR efter operationen!!!!! Jag som skulle få komma tillbaka efter 3-4... Åh, jag kokar, vem kan jag anmäla detta till?? Måste dessutom träffa en annan läkare eftersom min inte hade tider på hela februari... :[ :[ :[

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???