• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Dags för lunch snart Sweet? Har det lugnat ned sig med jobbet?
    Har du hunnit ringa än? (tjat, tjat)

• sweetstreet

Jag har just fått tag på ett numer och ringde nyss men de svarade inte. Ska försöka igen om en stund.

Nu är man lite peppad att verkligen kolla sig efter att storasyrran fick reda på att hon ska få hormoner. Så det är bäst att kolla upp sig! :)

Haha! Kul att du tjatar Page! Ibland kan jag behöva det. Särskilt för detta att gå till läkare etc. jag är dålig på sådant...

• sweetstreet

Tja, det blir nog lunch om någon timme eller så.
    Äter vid 13-tiden här. Rätt sen lunch, men min mage har vant sig.

• Page

Jag måste bara säga att jag beundrar alla som tränar regelbundet! Vilket jobb!

• Page

Ja, det kanske är så "enkelt" att man behöver lite extrahormoner!

Surt när de inte svarar. När man väl bestämmer sig vill man att det ska hända NU!

• sweetstreet

Nu svarade de men skulle ringa tillbaka för att sätta upp en tid. Hoppas de ringer hyfsat snart för jag har ingen lust att sitta på lunchen och prata gyn...

• Page

Jag är på dag 10 i min cykel...ååh, vad det går långsamt!

• sweetstreet

Ska försöka komma igång med tränandet jag med snart. Hm, har blivit en soffpotatis under vintern.... :o

• sweetstreet

Jo man trampar ju lite i motvind också känns det som. Motvind OCH motlut!!!!! Inte konstigt det går seeeeegt.
    ;)

• sweetstreet

Fick just eta att en kompis fått en dotter inatt!!!! :) Jättekul! Men man blir ju itne direkt mindre "benägen" att få till det då.... Arrrrghhhhh!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???