• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Det där med insyn är så lustigt!!!

Jag är uppvuxen i villa (jag det har ju Page redan berättat!!) och där var noll insyn för tomten gränade mot litet skogsområde. Men jag har aldrig brytt mig om ifall folk ser mig eller vad jag gör faktiskt! Knasigt kanske, men jag bryr mig verkligen inte!
    Har alltid sprungit omkring naken eller halvnaken hemma mellan badrum och sovrum, och andra rum med för den delen. Särskilt morogn och kväll då när man liksom är i av- eller påklädartagen. I lägenheten i Stockholm hade vi fönster åt två håll (mot skog o mot gata) men de åt gatan var det självklart insyn från huset mittemot. Så min man tyckte ofta det var "onödigt" att springa runt utan kläder eftersom de i det huset skulle kunnat se mig.
    Men jag tyckte han var såååå fjantig! För om de ser mig bryr jag mig inte om. Och om de inte gillar vad de ser kan de titta bort eller in i någon annans fönster! :)

• sweetstreet

Förresten har jag insett att det nästan är "bättre" med att bo i ett flerbostadshus med många potentiella fönster för de utanför att glo in i. För av någon anledning "försvinner" ens egna fönster in i mängden då på något vis. Iallafall så tycker jag det själv. Jag menar jag såg ju självklart också in i fönstren i huset mitt emot oss (vi hade ju lika bra insyn hos dem som de in till oss) men eftersom det handlade om många fönster i flera hus så hade man på något sätt "noll koll" eftersom det bara blev en massa fönster helt enkelt.
    Tror man verkligen måste titta in i ett eller ett par fönster specifikt för att verkligen "se" något som skulle kunna vara "intressant".

Hehe! Här på Manhattan finns det verklgien flera som har tubkikare!!!! :) Så det är inte alls bara på film det är så.

• viktualia

Izzie- i granntråden... (nu har jag gjort det igen...) brukar vi Pompoma när nån är i din sits (alltså vifta med sådana där hejarklacksgrejor)

och jag får god lust att gå lös på lite pompomande inför ditt möte imorgon!!

• sweetstreet

Fast vi har som tur var inget stort högt hus på andra sidan oss. Det är inte insynen så mycket som man helst slipper här, utan det att höga hus tar bort allt dagsljus och det är ju trist att ha en mörk lägenhet...
    Men huset på andra sidan är lägre än vad vi bor så det är bra! Ser istället ner på deras takterasser vilket är rätt trevligt för det är nästan det grönaste här på Manhattan ifall man inte bor nära någon park.

• Lapinette

sweetstreet - vet du hur jag tänker "att ingen ser mig för jag ser inte dem" dvs ofta när jag inte har kläder har jag inte heller mina glasögon/linser på mig. Ha, ha! Så dum man kan vara!

Izzie - vill du ha jobbet ska du även ta det! Inga dumma kvinnliga funderingar om att du är taskig mot din arbetgivare. Go for it!

• sweetstreet

Viktualia,

pommpomma här du med! Du har ju nästan blivit en del av vår tråd också nu! :)
    Från smygläsare till instickare och nu slutligen medlem!!! :D

• sweetstreet

Lapinette,
    jag tänker inte heller på att folk kan se mig.
    Å andra sidan så är jag verkligen sådan att jag itne bryr mig det minsta!!
    Kanske låter knäppt men jag har aldrig brytt mig om ifall någon råkar se mig utan kläder. So what! De flesta vet väl ändå hur en naken kvinna ser ut. I don't care.

Men visst här i USA är det väldigt hymlande och så med just nakenhet. Sååååå dumt tycker jag. Alla ser vi ju lika ut iallafall :)

• sweetstreet

Min man däremot är ganska pryd. Iallafall när vi träffades. han har "bättrat på sig" lite mer nu eftersom jag själv är så "lössläppt" :D :D :D

• Lapinette

Storasyster - jag är uppväxt söder om stan och skulle aldrig kunna tänka mig att bo i norrort (en grå fläck på kartan). Ursäkta ni som bor där...det är jättefint men inte alls hemma för mig som är Söder om Söder böna.

• Lapinette

Verkar som vi alla är nudister här inne på tråden (ha, ha)!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???